vasárnap, szeptember 04, 2016

OUTFIT | Laza, őszi, bőrkabát



Sziasztok,
Elérkezett egy újabb sulis év, számomra az utolsó a gimiben, májusban érettségi, stresszelek mint szokásom, stb, stb... (Ez egy ilyen kis beszélgetős posztnak ígérkezik.) Szeretném megköszönni mindannyitoknak azt a sok szeretetet, amit az utóbbi napokban kaptam. Nem tudom elmondani, mennyire nagy segítség, hogy még mindig olvassátok, ezenfelül pedig szeretitek is a bejegyzéseim. Úgyhogy folytatom. 
Ma a "laza őszi outfitem" hoztam el nektek, amivel kimutatom a rajongásom a bőrkabátomért.




Bőrkabát // Leather jacket - C&A
Napszemüveg // Sunglasses - Takko Fashion
Csíkos póló // Striped T-Shirt - turi (trifted)
Farmer // Jeans - H&M
Cipő // Shoes - Deichmann



Ez a kabát a legjobb barátom, mert igazán elegáns és konkrétan bármivel felvehetem. Ősszel egészen bolond az idő - reggel megfagyok, délután megsülök -, mindig elvihetem a kabátomat suliba és biztosan nem fogok megfázni benne reggel. Gondolom átérzitek...
Ennyi lennék mára. Remélem jó napotok van és találkozunk hamarosan!

Ölelés,
Ella.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)