hétfő, szeptember 28, 2015

BackToSchool | Dobozkák


Sziasztok! Oh, God, girls... Őszintén nagyon durván sajnálom, hogy ennyire ritkán érkeznek a bejegyzések, de gondolom együttérző pillantásokat kapok majd, ha azt mondom: négy fakt. Mert igen, valaki volt olyan abnormális, hogy négy fakultációt vett fel tizenegyedikben. (És az egyik matek.)
Igyekszem előre megírni és időzíteni a kis irományaimat, ezért nem garantálom, hogy azonnal megjelennek a közösségi oldalakon. Számomra sem szimpatikus ez a rendszer, de valahogy meg fogjuk oldani srácok, nem hagylak el Titeket (és remélem Ti sem engem)! 
Viszont szeretném kifejteni hatalmas örömömet a több, mint 170 feliratkozót látva! Wao, csodásak vagytok! Mindenkit imádok, puszilok és szeretek. ♥
De most már csapjunk bele a posztba...



Szükségem volt valamire, amiben szortírozni tudom az íróasztalom irodaszereit. Gondolok itt a ragasztókra, tűzőgépekre, szövegkiemelőkre, post-it tömbökre, stb. Tudtátok, hogy erre a teásdobozok tökéletesek? Na, most, hogy már minden világos, feltárom a titkot.



A csomagolópapírt körülbelül méretre vágom, majd elsőnek a doboz aljára és oldalaira ragasztom rá.



Aztán jöhet az eleje és az oldalak anyagtakarékos befejezése.



A teteje és a hátulja felé haladva folytatom a csomagolást.



A széleket cellux-szal rögzítem. 


Több féle variációt is készíthettek, ezzel színesítve a szobátokat. Én kétfélét csináltam, mindegyikből kettőt. Tipp: csomagolópapírt legkönnyebben drogériákból tudtok szerezni (Dm, Rossmann). Akármikor odamentek vásárolni, vigyetek egy darabot magatokkal - ingyen van és engem sem szóltak meg érte (eddig). A karácsonyi csomagolást is olcsón fogom megúszni. 


Köszönöm, hogy velem tartottatok. Próbálom rendezni a bejegyzéskérdést minél előbb és egyeztetni a blogolást a tanulmányaimmal és az életemmel. Mindenkinek kellemes tanévet, jó jegyeket és sikeres tanulást kívánok! ^^

Ölelés,
Gabi.


     

4 megjegyzés:

  1. Hamarosan magam is a fakultációk mellett fogom találni. (: S, mivel informatikus akarok lenni.. kell a matek, az informatika (persze), s a fizika se árt. Hmm.. úgy érzem nekem se lesz könnyű helyzetem. :P Neked sok sikert, hiszen jövőre érettségizel! A kis dobozkák nagyom ötletesek, tuti készíteni fogok párat. ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és neked is sok sikert ^^

      Törlés
  2. A pöttyös/foltos csomagolópapír annyira tetszik. Én is nemrég készítettem egy ilyet az asztalomra, csak még nem jutottam el odáig, hogy be is csomagoljam, de a tiéd szép lett. :)
    Eszti

    VálaszTörlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)