szombat, július 11, 2015

TERMÉKTESZT | Hajápolás


Sziasztok! (Pls, never mind the fejemet a képen, because épp nagyban agyalok a fókuszon. Thanks.) Nos, mint láthatjátok még mindig ultra fáradt vagyok - khm, végigaludtam egy napot, de erről nem tudhat senki - legalább van bejegyzés! Igen, tudom srácok, kihagytam vagy hármat amit megígértem. Igen, tudom, hogy fontos lett volna, mert szülinapunk volt a héten. De legalább annak örülhettek, hogy valami olyasmit hoztam amit már ezer éve kértek. Termékek, amiket a hajamra használok - a sampontól kezdve a halott virágokig minden lesz itt! Na, megbocsájtotok? :3



Első lépésben minden héten kétszer mosok hajat (jó esetben, szerda és vasárnap), amihez két féle sampont használok. Elsőként - durva, könyörtelen és pusztító tisztítás kedvéért - a Head&Shoulders citrus fresh-ét. Majd eztán, mintha egy selyemkendővel törölgetném a fejem, jöhet a Dove daily moisture szépsége. Ápolja, feltölti és ragyogóvá varázsolja a hajamat, ezért imádom. 
Mindkét termék nagyon bevált nekem, kaphatóak hiperszupermarketekben, illetve drogériákban.


Hogy ki tudjam fésülni a fejemen keletkezett gubancos dolgot, amit hajnak szoktam néha nevezni - szükségem van valamire, ami kondícionálja, kicsit puhítja és megelőzi a szálkásodást. Ez a Dove intensive repair spray-e. Sokkal könnyebbé teszi az életemet, mivel a 'bad hair day'-eket is feldobja pár fújással. 
Szintén imádós, kaphatós drogériákban.


Legfrissebb szerzeményem, amiről a Q&A-ben is kérdeztetek - hajvégápoló. Ő a Pantene Pro-V-vel megáldott újdonsága, ami totális szerelem volt első látásra. Lényegében ő egy átlátszó, napi használatra fejlesztett olaj, amit azóta használok, hogy levágattam a hajam. Azóta, nulla, azaz összesen NULLA darab töredezett hajszálam van. 
Köszönöm az összes drogériának, aki árusítja ezt az isteni készítményt.


Köszönöm a türelmeteket cicák (és hogy elviselitek az álmos, "csináljunk viccet a szavakból" típusú stílusom), térjünk is vissza a kétnaponta posztoláshoz. Az elkövetkezendő héten mindenféle olyasmiről lesz szó, amit kérdeztetek tőlem. Szóval: parfümök, tusfürdők és egyéb miegymás... Készüljetek fel a terméktesztek hadára!
Puszi és szép nyarat! ♥

Ölelés,
Gabi.

     

2 megjegyzés:

  1. A Pantene és a Dove termékeit én is szeretem, nagyon jól hidratálnak, imádom azt a puha hajat, amit utánuk kapok! :)
    Természetesen ilyen a hajad vége? Mert annyira szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a természetes "szélfútta" effektem. :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)