péntek, július 17, 2015

TERMÉKTESZT | Gabriela Sabatini parfüm


Sziasztok! Még mindig a "ti kértétek" bejegyzéseknél járunk. A harmadik, s utolsó dolog, amire mindenki kíváncsi volt, az a jelenlegi kedvenc parfümöm. Hogy őszinte legyek, éppen elfogyóban van a drágám, de mivel még újat nem vettem, gondoltam összedobok róla egy rövid posztot. Nektek melyik a kedvenc illatotok? :)



Az igazat megvallva... Ő volt az első parfüm, amit még édesanyámtól kaptam és azóta sem volt szívem lecserélni. Illetve kedvem se, mivel nagyon szeretem az illatát. Nem vagyok szakértő, ezért sok mindent nem tudok róla elmondani. Mivel a doboza már sehol sincs, nem tudom leírni, hogy mikből áll össze ez a csodás illat, annyi biztos, hogy egy kellemes, édes, virágos parfümről van szó. Szerintem igazán nőies, elegáns és kifinomult. Tartósságra közepesnek mondanám, illetve az árkategóriában is középszinten foglal helyet. Ha ki szeretnétek próbálni, nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek! :)


Tehát ennyi lett volna mára ez a rövidke kis bejegyzés. Ha bármi kérdésetek van még, írjátok meg nyugodtan! Illetve, arra is kíváncsi lennék, hogy ti milyen parfümöt használtok! Kellemes nyarat nektek, puszi!

Ölelés,
Gabi.

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)