hétfő, július 20, 2015

PERSONAL | Balatonfüredi nap (és egy outfit)


Sziasztok! Egy kalandokban, fotókban, barátokban és vízben gazdag nap után meglepő módon épségben hazaértem. Az igazat megvallva rendeztem magamnak egy gyors és rögtönzött egynapos nyaralást a kedvenc balatoni városomban. Fantasztikusan éreztem magam, most pedig remélem készen álltok egy rövid beszámolóra (amihez természetesen néhány képet is mellékeltem, sőt valami outfit szerű képződmény is lesz)!


Ha utazásra kerül a sor, én vagyok a leglelkesebb. De egy az egyben biztos, hogy én leszek az, aki elsőnek eltéved. (Értékeljük, hogy legalább ma a jó vonatra szálltam fel.) Az egy órás síneken rázkódás után sikeresen eljutottam az úticélom első feléhez. Azonban a problémák ott kezdődtek, hogy a vasútállomásról két irányba is lehetett menni. Elindultam egy szimpatikus utca felé (természetesen - murphy törvénye alapján - a rossz irányba), majd perceken belül ráeszméltem, hogy egyáltalán nem ott vagyok, ahol lennem kéne. A történet jól végződött, mivel egy rendes srác és a bátyja elvittek a Tagore sétányra.


A sétány még mindig gyönyörű. Egy pár évvel ezelőtt jártam rajta, azóta igaz, rengeteget változott de még mindig fenomenális. Tele virágokkal, közvetlen a part mellett, stranddal, kikötővel... Álomhelyem. A vizet estefelé elözönlötték a kacsák és a hattyúk, illetve a különféle vízimadarak - ez csak még vonzóbbá tette a turisták számára. Ismét, nem maradhatott ki, hogy fotózzak.


Be kell vallanom, kicsit sem várom, hogy véget érjen a nyár. Nagyon jól érzem most magam, imádom a munkahelye(i)m, csodálatos emberek vesznek körül mindenütt és valahogy a tanulás hiányzik a legkevésbé. Remélem még visszajutok Füredre, vagy még több másik Balaton-parti városba. Szerintetek hová lenne érdemes még elutaznom?




Top - H&M
Rövidnadrág - H&M
Cipő - H&M 

Szakáts Réka photography (outfit) - Instagram
Helyszín - Balatonfüred (Tagore sétány)



Használjátok ki a nyarat, amíg lehet! Utazzatok, lássatok világot, ismerkedjetek! Majd gyertek vissza a blogra, és kommenteljetek az új bejegyzésekhez! ;)

Ölelés,
Gabi.

     

6 megjegyzés:

  1. További kalandokban gazdag nyarat neked! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, viszont kívánom! :)

      Törlés
  2. Szép képek, bár hiányolom róluk az arcodat :'D Bár nem mondom, ügyes megoldás, én is az ilyen képeket preferálom jobban ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lett az arcomról is, bár azok annyira nem sikerültek publikusra :DD

      Törlés
  3. Gyönyörűek a képek, és a felsőd is nagyon tetszik *-* Ha már nem lesz ilyen dögmeleg, én is lemegyek Füredre sétálgatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, előre is kellemes sétálgatást! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)