szombat, július 04, 2015

BAKANCSLISTA | Nyári verzió


Sziasztok! El sem hiszem gyerekek, de... eljött az idő. Eljött a július. És hetedikén eljön a blog hivatalos születésnapja is! A bevezető bejegyzésemet másodikán tettem ki még tavaly, de mivel az igazi első poszt a korábban említett napon született - akkor tartom a 'nagy ünnepet'. Ezért 07.04.-07.10.-ig mindennap számíthattok bejegyzésre (ez azért lesz szuper, mert pont középre esik a fontos nap)! De addig is, a mai posztban: a sokatok által kért nyári terveim...

Mondjátok, hogy unalmas ember vagyok, de talán nekem vannak az egész bloggervilágban a legsablonosabb terveim. Nem is értettem, hogy miért kértétek ezt a bejegyzést ennyien. De az olvasók kívánsága az első, szóval... Vágjunk bele! ;)

  1. Fotózni - nagyon, nagyon, nagyon sokat. Talán még annál is többet. Valószínűleg decemberben megkapom az új kamerámat (vigyázz tükörreflex, jövök!) és addig is koptatni szeretném a régit, kihozni belőle a legtöbbet. A bejegyzésekhez saját képeket használok, számomra ez esszenciális. 
  2. Strandra menni - Balaton, Velencei-tó... Lényegtelen, víz legyen és lehetőleg barátokkal lehessek. Imádom a vizet, a magyar tavak pedig nagy szerelmeim.
  3. Budapest - Úgy találom túl keveset járok a fővárosban. Szeretném felfedezni, bejárni gyönyörű apró zugait, megismerni utcáit, tereit. Ti mit gondoltok? Pesten belül merre lenne érdemes járnom?
  4. Fesztivál - FEZEN, reszkess! Igaz, hogy csak egy napig, de mindenképp kimegyek. Jegy, társaság van a jó zene is elkerülhetetlen lesz!
  5. Naplementét/napfelkeltét nézni - Ez valami különös fétis számomra, de megőrülök, amikor elszíneződik az ég. Boldog leszek tőle. Legszívesebben felmásznék egy nagyobb dombra valakivel, megvárnám még a nap lenyugszik (természetesen fotóznék is), majd sokáig beszélgetve felkeltéig maradnék.
  6. Dolgozni - Ez már kipipálva. Rendszeresen dolgozom, minimum heti három napot egy gyárban. Őszintén nagyon megszerettem, valahogy vonzanak a nagy gépek és a kedves, segítőkész emberek. Szeretnétek erről posztot?
  7. DIY - Sok projectet raktároztam el magamnak Pinteresten, és nem szeretném őket tovább halogatni. Ha nektek is van ötletetek, amit szeretnétek tőlem látni - kommentben várom!
  8. Piknik - Egy kis hangulatos eszegetés a friss zöld fűben, a fák alatt, érdekes beszélgetéssel egybekötve. Mennyire jó is lenne...!
  9. Állatkert - Legutoljára osztálykiránduláson voltam állatkertben (Gyöngyösön). Azonban meglátogatnék még több helyet, akár családdal, akár barátokkal. 
  10. Kötelező olvasmányok - Ha tényleg magyar faktos akarok lenni, ki kéne olvasni néhányat...
  11. Filmek & Sorozatok - A barátaim már többször leszidtak, amiért teljes filmelvonásban szenvedek. Igaz, eléggé sorozatos lány vagyok, két és fél óráig nem tudok egy helyben ülni. De már elkezdtem pótolgatni az elmaradásaim!
  12. Blog - Van mit szépíteni az én egyre öregedő (hamarosan egy éves!!!) kis drágámon. Most van időm rendesen megírni, megosztani a bejegyzéseket, ötletelni. Talán még a design-on is dobok valamit. Poszt ötleteket még mindig várok a komment szekcióban! 

Nos, ez lenne az én kissé egyhangú és egyértelmű bakancslistám a 2015-ös nyárra. Nektek mik a terveitek? Írjátok meg nekem! És hamarosan szülinapozunk...! ♥
Boldog nyarat!

Ölelés,
Gabi.

     

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis tervek. (: Budapesten szerintem, így nyár alkalmából a Margitszigetet tanácsolnám, s ott tudnál még piknikezni is, szóval két dolog is teljesítve a listádról. :D (; illetve a budapesti állatkert! Kortalan meglátogatásban. c:

    Én nem szoktam egy egész listát írni arról, hogy mit akarok a nyáron. Néha fejben eldöntöm, valamikor csak az nap. Most Angliában vagyok a családdal (amit imádok ^-^), és még lemegyünk, majd Balatonra + a rokonokat is meglátogatjuk. S, közben nekem is akad pár. (előveszem a duolingot minden reggel és/vagy este, majd neki állok az angol és német gyakorlásnak. Vettünk ehhez gyakorlókat is. (Ha nyelvvizsgát akarok - s az év végi sulis vizsgám, így sikerült fényesre.. amire nem vagyok büszke, attól függetlenül, hogy év közben kimagaslóan jó eredményeim voltak.. na, jó nem kimagasló, inkább csak jó) (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a Margitszigetre már én is gondoltam, mindenképp szeretném felfedezni és ha még ehetek is közben - egyre jobb. ;) Az állatkert úgyszintén!
      Sok sikert a vizsgádhoz, biztosan menni fog az! :)

      Törlés
    2. Köszi. (: Az osztályfőnökünk szerint, aki az angol tanárunk is, le tudhatja néhányunk tenni a középfokut már a második év végén is. (0. év után - most volt, és a kövi után, ami csak lesz:D) Örülök, hogy tudtam segíteni. (:

      Törlés
  2. Nagyon jó tervek, várom a DIY posztokat, a fotós posztokat, és ezek a tervek zseniálisak! Remélem sikerül megvalósítani! Dolgozós poszt is jöhet :) Szép vasárnapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy minden ennyire tetszett és igyekszem minél hamarabb hozni a bejegyzéseket! :)

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszenek a terveid, jó, hogy így összefoglaltad.:)
    A DIY posztokat én is nagyon várom, emellett olyanok is lehetnének, hogy néha a képeid közül kiválogatod azokat, amik nagyon tetszenek neked és kiteszed őket vagy bizonyos témában fotózol és bejegyzéseket csinálsz belőle, én nagyon szeretem nézegetni a képeidet, soha nem elég belőlük! :)
    Amúgy megkérdezhetem, hogy merre laksz? (a Gyöngyösi állatkerthez viszonyítva - ahhoz közel? :D)
    A blogodra most találtam rá, de már nagyon megfogott, fel is iratkozok rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, örülök, hogy ennyire tetszett a bejegyzés és a képek! Az állatkerthez viszonyítva 160 kilométerre lakom, Székesfehérváron - oda csak egy kirándulás alkalmával látogattunk el. Boldoggá tesz, hogy megfogott a blog, remélem még sokáig örömödet fogod lelni benne! ♥

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)