csütörtök, május 14, 2015

TERMÉKTESZT | Arctisztítás #2


Sziasztok! Remélem mindenki jól van és még nem vettétek észre, hogy megint mennyit kések a kedvences bejegyzéssel (haha, és ez még mindig nem az). Szóval amíg hajlandó leszek összegyűjteni a termékeimet, addig is egy másik, szintén termékekről szóló poszt - ami a megújult arcápolási rutinomról számol be. Az előző ehhez hasonló bejegyzésben három terméket ismerhettetek meg, mint most is. Nézzünk is utánuk...! ;)



Garnier Pure pórusösszehúzó arctisztító gél - Ennek a terméknek ezelőtt a tonikját használtam, de a gél formát mindenképp többre értékelném. Elsőként meg kell említenem, hogy egy pumpás csomagolásról beszélünk - ami szerintem fantasztikus ötlet. Egy nyomással pont akkora mennyiséget kapunk, amennyi az arcunkra bőségesen elég. Számomra ez hatalmas pozitívum. Amit még szeretek ebben a kis drágában, az az érzet, amit maga után hagy. Nem tartalmaz gyöngyöket, se semmi bőrradírra emlékeztető dolgot, teljesen sima, krémes. Miután felvittük az arcunkra, majd lemostuk egy nagyon kellemes, hűs érzés marad utána. Mivel én nem vagyok egy nagy szakértő, nem igazán értem a pórusösszehúzás lényegét, de mindenesetre is jól tisztít és így nyár felé közeledve praktikus ez a hűtés is. 


Garnier Essentials Sensitive nyugtató vitaminos tonik - Ez a tipikus tonik, ami körülbelül arra jó, amit rá is írtak. Leszedi az arctisztítás után esetlegesen ottmaradt szennyeződéseket és egy komolyabb bőrradírozás után megnyugtatja a bőrt. Érzékeny bőrűeknek ajánlanám, naponta többször is nyugodt szívvel használhatjuk. 


Clean&Clear morning energy mattító bőrradír - Egy barátnőm hívta fel rá a figyelmem, mivel neki is bevált. Igaza volt, és köszönöm is neki, mivel én is nagyon megszerettem. Kicsit olcsóbb és másabb is mint a korábbi bőrradírom. Összetételét tekintve különböző méretű kis "kristályok" vannak benne, amik nagyon jól, de kíméletesen tisztítanak. Az illata citromfüves, számomra nagyon kellemes. Különleges pozitívum, hogy olajmentes termék, ezt más dobozokon még nem láttam feltüntetve. Imádom, hogy tényleg kondában tartja a néha "ragyogó" bőröm, emiatt már nem is vagyok kénytelen naponta púdert használni. 

Tehát, ők az én új arctisztító mestereim, akik odafigyelnek a szeszélyes és néha kiábrándító tulajdonságokkal bíró arcbőrömre. Remélem nektek is tudtam ezzel a kis bejegyzéssel tippeket adni és ne felejtsetek el később se visszanézni hozzám! Kitartást a héthez! ♥

Ölel Titeket, 
Gabi.

     

2 megjegyzés:

  1. Ez a mattító bőrradír nagyon jól hangzik. c: Szerintem én is beszerzek egyet! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó, csak ajánlani tudom! :3

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)