hétfő, május 18, 2015

LAKKTESZT | Avon speed dry


Sziasztok! Mára egy haul-t szerettem volna hozni, de sajnos rájöttem, hogy a képeim lehetetlenül homályosak lettek... (Szóval azt majd később helyrehozzuk.) De ehelyett szerencsére újra rám jött a lakkozási mánia. Mostanában az egyszerűbb, kicsit talán elegánsabb vonal felé húzódtam el, ezért a nude színek most nagy kedvencek nálam. Ez a csodás halvány rózsaszínes, kicsit bőrszínű árnyalat fogott meg, s nagyon jól is teljesít. 




Elsőre nem is gondoltam volna, hogy vasárnap kilakkozom a körmeim. De valahogy hiányzott az a kicsit előkelőbb csillogásérzet. Nem vágytam erős színre, sőt színre se nagyon. Először egy barátnőmtől kapott kék, H&M-es lakkal próbálkoztam (ha néha a körmöm sarkában látszik még a nyoma, akkor sajnálom, de kifogytam a lemosóból...), de nem tetszett a harsány árnyalata. Igazából gyűlölettel viseltetek a legtöbb fajta rózsaszín irányt, de ez az Avon lakk már az üvegben is szimpatikus volt. Beváltotta a hozzáfűzött reményeket. Kicsit fénylik, két rétegben sem látszik annyira, szerintem mesés. Tartósságát is csak dicsérni tudom, illetve a nagy kiszerelés is elnyerte a tetszésem. 






Ti mit gondoltok? :)

Kitartást a héthez, kellemes napokat kívánok! Ne felejtsetek el néha visszatévedni ide hozzám, a blogra, igyekszem gyakrabban posztokat hozni! ♥

Ölel Titeket,
Gabi.



     

7 megjegyzés:

  1. Szia Gabi! ^^
    Egy hétig nem tudtam figyelni a blogodat, mert külföldön volt szerencsém megfordulni, de jó érzés utána visszaolvasgatni a bejegyzéseidet, azokat, amikről lemaradtam. (: Újabb remek körömlakkot hoztál ide közénk, és a képek is nagyszerűen sikerültek. Néhol pár kék pöttyöt véltem felfedezni, de szinte el tudtad őket tüntetni. Gratu! (;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Virág! :)
      Remélem jól éreztem magad külföldön, örülök hogy épségben hazaértél. Köszönöm a dicsérő szavakat, nagyon jól esnek. Puszi ♥

      Törlés
  2. Alig van fedése...nekem nem jön be

    VálaszTörlés
  3. Azt hittem végig a festetlen max alaplakkal bekent körmeidet mutogatod...
    SZÖRNYŰ

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk, és én is szeretem viszont, ha az üvegben lévő árnyalatot szeretném viszont látni a körmeimen,akkor gyakran 3 közepes réteget kell felvinnem belőlem mert a fedése nem túl jó ha így nézzük. viszont ha csak arra vágyunk hogy tudjuk,hogy van valami a körmünkön hatás legyen akkor ez a megfelelő lakk!:)
    Jó bejegyzés, grat.!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen. 3 rétegre nekem is minimum szükségem van :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)