vasárnap, május 24, 2015

HAUL | Apróságok


Sziasztok! Múltkor említettem, hogy szerettem volna egy HAUL témájú bejegyzést hozni, afféle nagy bevásárlással a nyárra - a képek enyhén szólva hagytak kívánni valót maguk után. Mivel sikerült ezt valamennyire korrigálnom, pár dolgot megmutatok nektek. A kedvences bejegyzés még mindig késik, mivel az utóbbi napokban a fényviszonyok borzalmasak voltak. De be fogom pótolni! :)



Ezt a csodás borostyános fülbevalót apu hozta nekem franciaországi munkaügyi útjáról. Szerintem nagyon szép és különleges, már többször is viseltem és bezsebeltem vele pár dicséretet. Boltot és árat sajnos nem tudok mondani.


Takko - 990 Ft (leárazva)
Az utolsó két darabot kaptuk el az egyik barátnőmmel. Mindenképp szerettem volna egy szellős anyagú kalapot, ami kicsit takarja a fejem és az arcom is. Ez a barnás darab nagyon megtetszett - szerintem az utcán és a strandon is jól fog funkcionálni.


Tally Weilj - 600 Ft (leárazva - nyaklánccal együtt)
Nagyon rég szerettem volna egy ilyesmi karkötőt, mióta megvettem mindennap hordom, bárhová megyek. Egyszerűen hozzám nőtt, nagyon megszerettem. A csomagban lévő nyakláncot egy barátnőm kapta (mivel az valami borzalmasan állt rajtam) - mondhatni közösen vettük a két ékszert. 


Rossmann - 550 Ft
Már tudjátok, hogy az utóbbi időben beleszerettem az egyszerűségbe, emiatt vonzanak az alapszínek. A múltkori nude körmeimet hamarosan fehérre fogom cserélni. Szerintem igazán kifinomult és meseszép ez a szín. A fehér bőrömtől sem fog elütni...


Tally Weilj - 900 Ft
El sem tudom mondani, hogy mennyire cukik ezek a kis hajba való masnik. Emellett pedig igazán praktikusak, mivel nem hagyják az arcunkba hullni a kusza tincseket, illetve hozzátesznek egy kicsit az outfit-hez. Legyél elegáns, bohókás vagy laza - mindenhez jár egy masni. 

Nos, ennyi lettem volna mára. Imádom a vásárolt dolgaimat, hamarosan pedig jön a haul nagyobbik fele is a ruhákkal. Nagyon várom már az idei nyarat és bízom benne, hogy hiperszuper lesz! Ti is így vagytok vele? Kitartást a héthez és kellemes pünkösdöt! ♥

Ölel Titeket, 
Gabi.


     

2 megjegyzés:

  1. Hajba való masnik és a kalap nagyon cuki!!! :) A lakkra is kíváncsi vok :D Én mostanság ezeket vásároltam :) ha van kedved nézz be :) http://judymuhely.blogspot.hu/2015/05/mini-haul.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, mindenképp benézek! :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)