péntek, április 24, 2015

KEDVENCEK | Március


Sziasztok! Kicsit késve ugyan, de ráeszméltem, hogy nekem márciusban is voltak kedvenceim, még ha nem is olyan túl sok. Tudjátok, nem próbálok ki egyszerre sok új terméket, mindig csak egy párat, ezért általában a régebbieket is viszontláthatjátok itt. Igyekszem, hogy egy termék ne legyen többször egymásután kedvenc - ha ez mégse sikerülne, értesítsetek! Na, most pedig jöjjenek a szívemhez közelálló termékek (és zenék) az elmúlt hónapból!



Labello Kókuszos ajakvaj - Korábban nem voltam túl jóba a Labello termékeivel, de ez az új különösen jól hidratál. Már tesztet is írtam róla: itt! Többféle változatban kapható, és a Dm polcain találhatjátok meg. Ebben a hónapban naponta használtam, abszolút kedvenc! 


Helia-D Fruit Selection tusfürdő - Még sosem volt Heliás tusfürdőm, nem igazán szoktam ettől a márkától vásárolni. De most, hogy le volt árazva és anyu lecsapott rá kellemesen csalódtam. Az ekcémás bőrömnek is jó és mindenképp szeretnék további illatokat is kipróbálni!


Rexona Invisible black+white dezodor - Az utóbbi időben rákaptam a fekete és a fehér ruhákra, ezért ez a kis drága egészen életmentő volt. Utálom, ha dezodorfoltokkal vagyok tele, illetve ha a reggeli rohanásban nem veszem észre, elég kínos lehet. Ez a termék egy jó megoldás az ilyesfajta helyzetek elkerülésére! 


Balea Volume Effect hajlakk - Olcsó, de egész jó. Nem kimondottan a tökéletes hajlakk, de ha nem egy tonnányit használsz belőle, akkor elég jól tart. Hajlamos tőle egy kicsit összetapadni és olyan "kemény" tapintásúvá válni a haj, ezért ésszel kell bánni vele.


Garnier Essentials Sensitive nyugtató tonik - Anyukám másik szerzeménye, amivel elsőre kicsit szkeptikus voltam (mivel nem igazán vagyok tonikos típus), de egész megszerettem. Az ígért nyugtató hatást megadja, illetve leviszi a maradék szennyeződéseket - és nekem ez untig elég. 


Clean&Clear morning energy bőrradír - Ettől a márkától sem vettem még ez előtt semmit, egy barátnőm hívta fel rá a figyelmemet. Igaza volt, nekem is bevált, elég naponta egyszer használnom és szépen kitisztítja a pórusaimat. 

Az utóbbi két termékről (a tonikról és a bőrradírról) lesz teszt bejegyzés, ott majd többet is megtudhattok róluk! 





Egy kicsit a kedvenc zenéimről ebben a hónapban: ÚRISTEN, ÚJ FOB ALBUM! Csak ennyit akartam mondani, köszönöm.
Egyébként kezdek visszatérni a "régebbi" ízléseimhez, újra hallgatom a régi kedvenc bandáimat - pl. Fall Out Boy, Bastille, One Republic, stb...

Nos, ennyi lennék mára, köszönöm a figyelmet! Remélem hamarosan ismét találkozunk, egy újabb bejegyzés keretein belül! Kitartást a hétvégére is! ♥

Neked mik voltak a kedvenceid márciusban? :)

Ölel Titeket,
Gabi.

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)