kedd, április 14, 2015

HAUL | Glamour-napok


Sziasztok! Igen, nagyon sajnálom, hogy kihagytam (ismét) pár hetet, de ezt megint csak a fellépéseimmel és az egész napos próbáimmal tudom indokolni. Erről már korábban írtam (itt), de most, hogy lement a március, illetve az április eleje - ismét szabad vagyok! Már többen kérdeztétek, hogy mikor lesz bejegyzés, megyek e Glamour-napokra, stbstb... Nos, itt van! Nem sok időm volt vásárolgatni (és akkora sorok voltak, hogy úristen), de mégis vettem pár apróbb dolgot, amit szeretnék nektek megmutatni! :)
P.S.: Ezentúl ígérem, hogy rendszeresen lesznek blog és Facebook posztok is! ♥




Kardigán - H&M




(Igen, hamarosan rászánom magam egy outfit bejegyzés összehozására is, ezért nem láthatjátok rajtam a vásárolt holmikat.)
Szóval, az első dolog, amit vettem az egy kardigán volt. Már régóta szerettem volna egy fekete darabot, de csak most került rá sor. Ezt is kis szépséget a H&M-ben találtam, s leárazva csak 3000 forint körüli összeget adtam ki érte. Az ujja "denevéres", tehát annyira nem tapad rá az oldalamra. Körülbelül az alkarom közepéig ér a felvarrt ujj. Az anyaga kicsit lengébb, átlátszóbb, ezért inkább átmeneti darab lesz. 


Nyaklánc - H&M



Egy hosszú nyakláncra is fájt már a fogam, de mivel az öltözködési stílusom elég egyszerű és minimalista, nem akartam valami "bonyolult" ékszert venni. Ezért is választottam ezt a kis hosszúkás medált, ami egy elég méretes láncon lóg. Egyébként csak 1290 forintba került. 



Póló - C&A



Ki vagyok fogyva pólókból - de úgy, teljesen. Nem is értem miért. A lényeg, hogy sürgős pótlásra szorultam. Eredetileg egy szimpla, fehér darabot szerettem volna, de semmi nem volt a méretemben. Utána megláttam ezt a lezser, könnyed anyagú, szürkés színű felsőt a C&A-ban, s szerelem volt első látásra. Nagyon tetszik, hogy nem feszül rám, szellős, illetve hogy nem csak "matt" szürke, hanem "pöttyös" (? ... fogalmam sincs, hogy mondják, de tudjátok, mire gondolok) a mintázata. 

Nos, ők az én Glamour-napi szerzeményeim. Köszönöm, hogy benéztetek és ígérem, igyekszem a posztokkal! Megegyezhetünk, abba, hogy minden harmadik napon hozok valamit? :)
Kitartást a hétre! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

2 megjegyzés:

  1. Tavaly én is kaptam egy kék pulcsit, ami hasonló, mint a tied. ☺ De már egy ideje nem találom sehol. 😣 Szóval ajánlom, hogy szerelj bele egy GPS-t, ha nem akarod elveszíteni. 😄
    Alig várom, hogy visszatérj, és remélem jól teltek a próbáid, fellépéseid. 👌😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Drága, a GPS-en pedig elgondolkodom! :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)