péntek, március 27, 2015

TESZT | Labello ajakbalzsam


Sziasztok Csajok! Igen, megint egy kicsit eltűntem, de újabb fellépés, tudjátok, hogy megy már ez... Remélem még itt vagytok velem, mivel most a sok élmény után van egy kis időm leülni és nyújtani nektek egy termékteszt féle bejegyzést. Pár hete vettem meg a Labello legújabb termékét, amit már rengeteg Bloggerina blogján láthattatok, illetve videósok is beszéltek róla. A lányoktól eddig csupa jó tapasztalatot hallottam, de nézzük én mit gondolok róla...



Ez a termék még körülbelül egy hónapja került piacra, Magyarországon jelenleg a Dm üzleteiben kapható. Négy féle változatban elérhető: kókusz, málna&rózsa, klasszikus, illetve vanília&makadámia. Mindegyik változat hidratáló összetevőkben, mint például shea vajban és mandula olajban gazdag. A puhaság mellett enyhén fényes megjelenést is kölcsönöznek, bőrbarát összetételük pedig bőrgyógyászatilag igazolt. 



Nos, én is hasonlóan tapasztaltam, mint ahogy a termékleírásban írták. Elsőre kicsit nehéz volt kinyitni - de rájöttem, hogy csak a fedele alá kell egy kicsit csúsztatni az egyik körmömet (jó tanács mindenkinek, aki ugyanolyan "tapasztalt" bontogató, mint én) - illetve azt is érdekesen éltem meg, hogy az ujjunkkal kell felvinni a szájra. Őszintén szólva, eddig csak "rúzsos" kiszerelésű ajakápolóim voltak, tégelyesből ez az első. De nem bántam meg! Használta előtt mindenképp mossunk kezet, illetve utána is érdemes, mert egy pici biztos marad az ujjunkon. Nagyon puha, finom állaga van, és csak igazán kevés kell belőle, szóval a kis tégely sokáig elég. 


Így néz ki az én ajkaimon. Kicsit látszik a csillogása, illetve visszaköszön, hogy mennyire teltté és puhává teszi a számat. 
Lányok, őszintén, én csak ajánlani tudom: minden reggel és este használom és nagyon megszerettem. Jó szolgálatot tesz a csípős szél, vagy az elhanyagolt vízfogyasztás következményeinek csökkentésére, sőt, az illata is kiváló! :)

Köszönöm, hogy itt voltatok és elolvastátok a bejegyzésem! További kitartást kívánok a hét többi részéhez is! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

4 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik. Felkerül a "beszerzem" listámra. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó, nyugodtan felírhatod a listádra. :D

      Törlés
  2. Kőolaj, szintetikus illatanyag és állatkísérletek! A tégely cuki és ez el is adja, de ennyi. Ha vazelinnal akarod kenegetni a szád azt negyed ennyiért is megkapod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezzel az én napomat rontottad el, drága :DD

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)