hétfő, március 30, 2015

HAJ | Én és a hullámaim...


Sziasztok Csajok! Az utóbbi időben szépen megnőtt a hajam, már a hátam közepéig ér. Úgy gondolom a szemem mellett ez a másik dolog, amit a legjobban szeretem magamon, ami azzá tesz, aki vagyok. Ezért gyakran formázom, szeretem variálni - bár a hétköznapokra leginkább leengedve szoktam hagyni. Hogy így is legyen valami formája, egy hő nélküli módszerrel szoktam göndöríteni, amit ma meg is mutatok nektek! :)



Lényegében egy egyszerű "halszálka-francia" fonást fogok csinálni. A hajam legelülső (frufru) részéből leválasztok két kicsi tincset. 


Ezután az egyik kicsi tincs oldalából, kiveszek egy egészen apró szálat...


...majd ezt átteszem a másik oldalra, s hozzáfogom a másik kicsi tincshez (nem ahhoz amelyikből kivettem, hanem pont a másikhoz).


Most a másik oldal jön, amelyikhez az előbb hozzátettem, abból elveszek, átteszem, majd újra, s újra. Ezt egy pár soron keresztül folytatom.


Miután egy olyan 5-6 sort (sor=mindkét oldalból vettem már el) megcsináltam, hozzáveszek pár tincset a maradék, lógó hajamból. Majd megint csinálok pár sort ezekkel, s újra teszek hozzá. 


Így haladok egészen a nyakamig. 


Miután leértem, szimpla halszálkával folytatom, már nincs mit hozzátennem. 


És... íme a végeredmény. Azt ajánlom, hogy ezt a fonást hajmosás után csináljátok, de előtte félszárazra szárítsátok meg a hajatokat - mert különben nem fog megszáradni reggelre. Aludjatok rá egyet, s másnap csodás fürtjeitek lesznek! :)

Remélem tudtam segíteni ezzel a rövid bemutatóval, s páran majd kipróbáljatok! Ha bármi kérdésetek van, írjatok nyugodtan, véleményeket várok kommentben, stbstb... De már ismertek. ♥
Kitartást a héthez!

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

4 megjegyzés:

  1. Hasonlóan csinálom én is, ha hullámos frizurára vágyok. Befonnom a hajamat, erősen, de mégis kényelmesen, majd begumizva elalszok rajta. (:

    VálaszTörlés
  2. Én teljesen máshogy csinálom :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkinek megvannak a módszerei :D

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)