csütörtök, február 12, 2015

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Három kívánság


Sziasztok Cukik! (Igen, megint elcsúsztam a poszttal, ez az én formám. De nézzétek a képet, úristen, sikerült lefotóznom a hulló havat. OMG.) Nos, végre itt vagyok a legújabb VKP bejegyzéssel, ami újra egy cseppet személyesebb jellegű. Konkrétan hármat fogok a kívánni az aranyhalamtól (ami útközben valószínűleg elpusztult, mivel még egyik kívánságom se teljesült...). Ti mit kívánnátok?
Egyébként a bejegyzésben láthattok majd további hófödte képeket is, - de csak dekornak, havat nem kívánok.



1. Kívánság: Jobb jegyek

Gondolom ezt már minden diák minimum egyszer kívánta, de tenni még nem igazán sikerült érte. Nos, a baj ez utóbbi megállapításban leledzik, mert ugyebár milyen könnyű lenne csak egyet csettinteni, mire ötösök tízezrei szállingóznak a bizonyítványunkba. Milyen egyszerű is lenne kimatekozni az átlagunkat újra, meg újra - "hm, öt egész nulla, egész jó vagyok".
De sajnos ez tanulás nélkül nem fog menni.


2. Kívánság: Kevesebb stressz

Túl sokat idegeskedem, mindenen. Vannak közöttük ténylegesen fontos, jelentőségteljes dolgok, és apró, pitiáner ügyek is. Ezeket csak úgy elhessegetném néhanapján valami melegebb éghajlatra. Vissza se jöjjenek. Egy ideje már átléptem azt a "csak ideges vagyok" szintet, és beugrottam a "komolyan stresszelek" zónába - néha enni sem vagyok képes miatta, egész nap elvagyok egy teán, vagy kávén. Ideje változtatni.


3. Kívánság: Bővebb ruhatár (?)

E mellé muszáj kérdőjelet tennem, ugyanis ez a kívánság koránt sem biztos. Igazából más ötletem nincs kívánások terén, viszont egy lánynak sohasem lehet elég ruhája. Nemrég vettem egy inget, de most kinéztem egy új pólót, ami annyira cuki, hogy belehalok, na meg az a nadrág és az a pulcsi amit nemrég láttam... Említettem már a fekete kardigánt? Illetve az a cipőt.... Oké, befejeztem. De volt még egy karkötő...

Őszintén nem vagyok túl kreatív kívánó, de remélem tudjátok ezt a kis szösszenetet is értékelni. Ha Ti ennél kreatívabb ötleteket is fel tudtok sorolni, írjátok meg kommentben, illetve pipáljátok a bejegyzést és iratkozzatok fel! Nézzétek meg a többi Blogger írásait is! :)
Kívánom, hogy teljesüljenek a kívánságaitok! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)