péntek, február 20, 2015

HAJ | Kócos konty


Sziasztok Cukik! Mikor is csináltam utoljára hajas bejegyzést? (Soha?) Nos, akkor épp az ideje egy új elkészítésének. Hogy őszinte legyek, nem szoktam sokat babrálni a hajammal, általában leengedve hordom. De néhány Pinterest-en töltött óra után belegondoltam: "Annyi módja van, hogy variáljam a hajam, miért nem próbálom ki gyakrabban?" Így hát, szerdán egy kócos kontyban jelentem meg, ami körülbelül két perc alatt elkészíthető.



Elsőként egy egyszerű magas copfba fogom a hajam, a fejemnek arra a részére, ahová majd a kontyot szeretném.

Basic hajgumi - Takko Fashion (fekete)


Az egyik kezemmel a végénél fogva felemelem a copfom. 





Ráillesztem a fekete gumi fölé a két nagy hajgumit. Ha rövidebb hajad van, valószínűleg egy is elég lesz. Egyébként ezeket szinte minden kínai áruházban, vagy eurós boltban megveheted.


Ezután lehúzom a nagy hajgumit a copfom aljára, a hajvégeimhez. Természetes nem a legaljára, annyi haj maradjon felette, amennyit elsőként alá tudok illeszteni - egyszerűen csak betűrködöm alá. Nem kell tökéletesnek lennie, a további műveletek folyamán ki fog alakulni.




Egyszerűen ki-be fordítgatom a hajgumit, így haladok lefelé, közben mindig gondosan alátűrködve a hajamat. 



Mikor az elsőként belerakott hajgumihoz érek, egy kicsit eligazítom a tincseket, hogy rendezettebb hatást érjek el.


Legvégső lépésként a nyakamnál lévő babahajakat szoktam eltűzni pár hullámcsattal. A fülem mellett kihúzok pár apróbb tincset, ezzel keretet adva az arcomnak.


El is készültünk - ennyi lenne ez az egyszerű kócos konty a hajgumikkal! Ideális suliba, munkahelyre, vagy csak sétálgatáshoz, találkozókra - attól függ, mennyire rendezed el benne a tincseid, illetve, hogy dekorálod e valamivel! :)

Remélem tudtam segíteni! Ha szeretnétek még több hajas bejegyzést, esetleg hajápolási tanácsokat hosszabb hajrá - írjátok meg nekem! Közösségi oldalakon megtaláltok, követve nem szégyen! Pipáljatok és iratkozzatok fel, mert számomra minden vélemény és visszajelzés fontos! 
Kitartást a hét további részére! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

2 megjegyzés:

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)