csütörtök, február 05, 2015

KEDVENCEK | Január


Sziasztok Cukik! Sajnálom, hogy volt egy kihagyásom, de nagyon fáradt vagyok. Megint elkezdődött a dolgozat írós szezon, és még csak most jutott eszembe, hogy "upsz, február van?!"... Nos, igen: Újabb hónap! Csak egyet pislogtam, s már el is szállt négy hét. Ez pedig egy újabb kedvences bejegyzésre utal - ezúttal zenékkel karöltve! :)
PS.: Szeretném megköszönni Reeka-nak az újabb díjamat! ♥



Mivel csak egy röpke hónap telt el, nincs annyi kedvencem - leginkább a régiek vannak, vagy csak az illatokon, színeken változtattam belőlük. Van olyan is, amit még tavaly vettem, de mivel túlzottan év vége volt már, nem akartam berakni 2014 kedvencei közé.

Sminklemosás, illatszerek

  • Alverde (Dm) szemfestéklemosó: Alig találtam meg a boltban, mivel megújult a csomagolása. (És a német tudásom sem olyan erős - egyenlőre.) Ezt a terméket már ismerhetitek az elfogytak-os posztból, azóta megvettem újra és ismét használom. Még mindig szeretem, mivel naponta sminkelek, ebben a hónapban is kedvenc.
  • Dove Original dezodor: Egy sima, parfümös illatot árasztó, számomra nagyon kellemes aromája van. Azt hiszem ez a legjobb az összes közül, engem legalábbis izzadságmentesen tart egész nap. A "párját" szintén láttátok ez elfogytak-os bejegyzésben.



Ajak(ápolás)

  • Himalaya Herbals ajakápoló: Már a 'télies' posztomban mutattam, hogy mostanában ez a kis ajakkarbantartó csodaszer a boldogságom egyik forrása, mivel nem engedi kiszáradni a számat. Naponta használom, egyértelmű, giga-mega-szuper kedvenc. 
  • Maxfactor Max Effect szájfény: Még anyukámtól kaptam, egy korábbi karácsonyra. Akkoriban nem voltam nagy sminkes, sőt még most sem rajongok túlzottan a csillogó szájfényekért - de ha koncertre, esetleg fellépni megyek, egyértelműen ott virít ez a csillogó rózsaszín árnyalat az ajkaimon.



Körmök és szempillák

  • Catrice - 49 Keep Pool körömlakk: Kék(es) a szemem, így megjött a kedvem a kék lakkokhoz, egy ideje legalábbis. Ezt a csodás királykék árnyalatot választottam a Rossmann-ból, ami elég jónak bizonyult, ez a hónapban a legjobb lakkom.
  • Essence Get Big Lashes szempillaspirál: Újdonság! Lecseréltem a korábban bemutatott Lovely és Nivea szempillaspiráljaim, erre a csodás víz és iskola álló dologra. Meg vagyok vele elégedve, számítsatok egy terméktesztre is! 




Kiegészítők

Az első kedvences bejegyzésemben fülbevalókat mutattam, így most valami másnak kellett következnie - ez(ek) pedig nem más(ak), mint egy karkötő (Rossmann), és egy gyűrű készlet (H&M). Sajnos már mindkettőn tapasztalom a kopás nyomait, és hajlamos vagyok elhagyni dolgokat, emiatt a gyűrűk száma eléggé megcsappant. Ennek ellenére nagyon elegánsak és szinte bármihez felvehetőek.


Ez a gyertya (F&F) pedig még mindig hozza a lélegzetelállító vanília illatát - és igen, még mindig nem gyújtottam meg. Majd... egyszer. (Soha.)

És... ígértem zenéket, igaz? Ezekről nem szeretnék annyit beszélni, mivel ha meghallgatjátok őket, úgyis kialakul bennetek egy vélemény. Elöljáróban csak annyit, hogy ÚJ IMAGINE DRAGONS ALBUM LESZ HAMAROSAN OMG! (Köszönöm a figyelmet.)






Szóval ők lennének az én kedvenceim ebben a hónapban! Remélem Nektek is tetszik majd valamelyik, esetleg rátaláltok bennem a zenei lelkitársatokra - ha van ilyen...? :D
Kitartást a hét további részéhez, és sok sikert a sulihoz!

Puszi és ölelés,
SR Blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)