vasárnap, február 01, 2015

ELFOGYTAK | 2015. Január


Sziasztok Cukik! Ismertek, utálom percenként variálni a blogom kinézetét, de itt az ideje, hogy újításoknak vessem alá. Mivel semmiképp nem szeretnék elbúcsúzni a letisztultságtól, csak a fejléccel, illetve a színekkel fogok variálni - az elkövetkezendő napokban (de Facebook-on úgyis láttok majd minden frissítést). Ennek örömére itt van a beígért 'elfogytak' bejegyzés! Nem ígérem, hogy ezt havonta fogom csinálni, de kettő-három hónaponként biztosan. Illetve, még annyit érdemes tudnotok, hogy nem egy hónap alatt használtam el ennyi terméket, hanem szép lassan fogyogattak az idők folyamán - a hónapmegnevezés csak arra utal, hogy mikor teszem fel a posztot.



Illatszerek és tisztálkodás

  • Baba kényeztető tusfürdő - vörös szőlő és rózsa illatban: Mivel kicsit érzékeny a bőröm, fontos, hogy megfelelő tusfürdőt használjak, lehetőleg olyat, amitől nem pattog ki és nem irritálja. Ezért választottam a Baba termékeit, amiket már évek óta használok. Nagyon szeretem ennek a rózsás darabnak az illatát, az egyik kedvencem tőlük. Ajánlani tudom mindenkinek, én már újra megvettem.
  • Dove dezodor - grépfrút és citromfű illatban: Nem mondom, hogy tényleg 48 óráig tart (igaz, ezt még nem próbáltam), de egy hosszú és stresszes iskolai napot biztosan kibír. Szintén a pattogás elkerülése miatt használok Dove deo-kat, s ennek az illata fenomenális.
  • Balea (DM) testpermet - mangó illatban: Szintén újravettem, mivel egyszerűen beleszerettem. Több beauty vloggernél is láttam, ezért úgy döntöttem megér egy próbát -, mint kiderült jól választottam.


Termékek hajra és körömre

  • Emese acetonmentes körömlakklemosó: Nem szoktam sokat költeni lakklemosásra, ez a termék is körülbelül 200 forint volt a kisboltban. Az 'aromája' elég erős, de a feladatnak megfelel.
  • Balea (Dm) száraz sampon: Vészhelyzet esetén szoktam használni, például ha egy találkozóra vagyok hivatalos, és leszeretném engedni a hajam, ami épp nincs a legjobb formában. Ki szeretnék próbálni több féle száraz sampont is, de egyenlőre ez a márka is hozza a kívánt hatást. Miután kiürült, máris újra megvásároltam - azt hiszem most már a harmadik flakonnál tartok. 


Arctisztítás

  • Garnier Pure 3in1 arclemosó, bőrradír és maszk: Már a második tubusom belőle, de még mindig szeretem. Reggel és este használom, minden egyes nap. Egy darabig még biztosan nem szeretnék elkalandozni tőle.
  • Garnier micellás víz: Szinte minden blogos és vlogos keze ügyében megtalálható. Nagyon könnyen eltávolítható vele a smink, illetve még a bőrnyugtató hatása is van. Szívből ajánlom mindenkinek, aki még nem próbálta ki.


Smink

  • Alverde (Dm) szemsminklemosó: Ezt sminkelés közben szoktam használni, ha esetleg összekenem magam szempillaspirállal, vagy szemceruzával. Krémes állagú, illata nincsen, viszont a feladatát jól végzi. Biztosan újra meg fogom vásárolni.
  • She szempillaspirál: Ez nem egy kedvences bejegyzés, úgyhogy sajnos nem mondhatom mindenre, hogy újra meg fogom venni. Így vagyok ezzel a szempillaspirállal is, mivel nekem végtelen gyorsan beszáradt, és eléggé csomós volt az állaga.
  • Maybeline Big Eyes szempillaspirál: Sokan odavannak érte, de én nem fogom halálra dicsérni. A két kefés megoldás első hallásra tetszett, de szintén nagyon hamar beszáradt, és a felső pillákra való kefét szinte nem is használtam.
  • Labello: Sokáig használtam, de mivel nem igazán szívja be a szám és elég "zsíros" érzetet nyújt, leváltottam. 

Nos, ők lennének a kifogyott termékeim és velük átélt tapasztalatok. Remélem tudtam segíteni ezzel a pár röpke leírással, s talán találtok magatoknak egy dolgot, amit Ti is szívesen elhasználnátok! :)
Hamarosan új poszttal jelentkezem, addig is várom véleményeiteket kommentek, pipák, feliratkozások formájában!
Kitartáts a jövő héthez! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.
     

2 megjegyzés:

  1. Szia! ^^
    Mindig is nézegettem ezeket a testpermeket, ugyanis az egyik osztálytársamnak van, és most éppen pénz gyűjtésben vagyok, szóval addig, ameddig egy minimális összegem össze nem gyűlik addig összeszedem miket érdemes megvennem magamnak, meg úgy általában. (:
    Dove dezodort használok én is, csak a sima, egyszerű fajtáját - nem citrom, nem narancs, és nem alma illatott haggy maga után, inkább szappant, vagyis úgy gondolom.
    Karácsonyra kaptunk a húgommal közösen egy szempilla spirált, ami nekem nagyon tetszik! Már a külsejéről is a letisztulság, de a csinos is látszik, és ha felkennem nem lesz sok csomó a szempillámon, vagy ha mégis hamar el tudom tűntetni.
    Mostanában én is rászoktam a labellokra, s az eddig is használt ajak ápolomhoz is visszatértem, amit még nyáron szereztem be külföldön. Ez a eos márkájú ajakbajzsam (szerintem) és labellokból a rózsás van meg. Meg vagyok velük elégedve.
    Tetszett ez a bejegyzés is, és köszönöm a testpermetet, azt hiszem felírom a márkát, majd keresgélek az üzletekben.
    További szép estét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm, hogy megosztottad velem a terveid, tapasztalataid és hálás vagyok a kedves szavakért! Sok szerencsét kívánok a gyűjtéshez, és remélem megtalálod a lehető legjobb testpermetet! ^^

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)