hétfő, január 05, 2015

PERSONAL | Újévi fogadalmak


Eljött ez a nap is. Újra iskolába kell menni, kezdődik a félévi őrület - azonban talán egy kicsit örülünk, hogy újra találkozhatunk a szünetben nem látott barátainkkal. Remélem mindenki készen áll az új évre - fogadalmakkal, vagy azok nélkül. Nekem egész kis listám van: blogos és személyes fogadalmak terén egyaránt. Úgy gondoltam ma párat megosztok veletek ezek közül. :)
  • Kevesebb édesség
Nagyon édesszájú vagyok - bármi jöhet, ami egy kicsit is csokis, marcipános, vagy bármilyen cukortartalma van. Azonban sajnos egy idő után mindig tapasztalom magamon, hogy "eltelek" az édességekkel és képtelen vagyok többet enni belőlük (ez általában egy mértéktelen mennyiségű csokit megevős este után szokott bekövetkezni). Ezért megfogadtam, hogy mivel úgy sem tudnám teljesen megvonni ezeket magamtól - inkább csak mértékletesen eszem belőlük. (Mondjuk napi egy tábla helyett csak egy sort, vagy kockát.)
  • Egészséges reggeli
Mert ahogy most eszem reggelit, az finoman távol áll a normálistól. A módszerem ugyanis egy tejszelet, vagy müzliszelet elfogyasztása, majd pár óra múlva újra eszem valamit a suliban. Azonban talán jobban tenném, ha először ennék valami laktatót és csak azután indulnék el itthonról... Meglátjuk ebből még mi sül ki.
  • Több víz
Sajnos elég keveset iszom. Ezt én is észrevettem magamon - sokkal jobban lefoglalnak a dolgok (pl. tanulás, blogolás) és órákon keresztül nem iszom egy kortyot sem. Ha a változásnak az az ára, hogy egy másfél literes üveget magammal cipelek - hát legyen.
  • Több testmozgás
Testnevelés óra ide, vagy oda (hozzáteszem ott sem vagyok túl produktív) - napi harminc perc aktív testedzésre mindenkinek szüksége van. Lehet, hogy időhiány miatt ez is csak nyáron lesz megvalósítva, de ami késik, nem múlik.
  • Kevesebb stressz
Na, igen. Itt megállt a tudományom a hogyan-ok terén... Vannak időszakok, amikor síkideg vagyok és a legkisebb dolgon is felidegesítem magam. Az pedig már megint egy más dolog, hogy mivel nem akarok senki agyára sem menni, próbálom ezt elfojtani magamban, de amikor egy idő után a felgyülemlett stressz kitódul... Azt nem kívánom senkinek. Egyszóval kevesebb idegeskedést nekem!
  • Nyelvvizsga és zongora
Tavasszal tervezem letenni a középfokú nyelvvizsgát angolból, amire már régóta készülök (úgy értem, lélekben). Kicsit izgulok, nem a beszédes típusok közé tartozom, inkább írásban fejezem ki magam (de hogy egy idegen nyelven...?). Úgy érzem elég régóta tanulom már a nyelvet, hogy sikerüljön és jó eredménnyel zárjak.
A másik dolog pedig, hogy negyedik osztályban zongorázni jártam - és őszintén szólva már egy ideje hiányzik a hangszer. Tehát miután megvan a vizsgám, vissza szeretnék menni és újra belekezdeni az egészbe!
  • Érett gondolatok...
Azért is tettem mellé három pontot mert ez lesz a legnehezebb tételem. Már tizedikes vagyok, idén választunk fakultációt és komolyan el kell gondolkodnom, hogy mit is szeretnék kezdeni magammal az életben. Szép dolog a blogolás, de még nem tartunk ott, hogy meg lehessen élni belőle (azonban nem szeretnék vele felhagyni). 


Ezek mellett természetesen blogos terveim is vannak. Mivel minél többeteket, szélesebb körben is szeretném foglalkoztatni, illetve a hozzám hasonlóan blogolóknak is szeretnék valamit adni, új sorozat(ok) elindítását tervezem - ez azonban valószínűleg csak nyáron fog megalakulni (talán a blog első szülinapján?). A közeljövőben DIY-ok, illetve még további, az új évhez kötődő posztok jelentkeznek majd.

Köszönöm, hogy itt voltatok ma velem! Ha tetszett a bejegyzésem, ne felejtsetek az alatta lévő "Tetszik" pipára kattintani, illetve kommentelni, feliratkozni... Kövessetek a közösségi site-okon is: linkek az oldalsávon! :)
Hamarosan egy újabb poszttal jövök, kitartást a sulihoz!

Ölelés,
SR Blog.
     

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Remélem mindet meg tudod valósítani és kívánom is! :)
    A reggelire amilyen nehéz rászokni, annyira hálás! Én is kb 10. osztályos voltam, amikor rászoktam, a tanulásnak is jót tett, nem csak az alaknak! ;)
    Ami a stresszt illeti, ilyenkor kell elővenni a súlyzókat, a futócipőt, kinek mi. A mozgás nagyon jó levezetés és a rendszeres sport ebben segít. A stressz hatalmas erő, így viszont jótékonyan levezethető. Vagy épp a finom teák, jó zenék és az hogy elmondod valakinek, még ha nem is akarsz megőrjíteni senkit, de hidd el barátnő meghallgat és segít, lehet neki is van ilyen gondja. Ne tartsd magadban! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm a tanácsaid, mindenképp igyekszem megfogadni őket! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)