hétfő, január 19, 2015

KEDVENCEK | Tél esetére


Sziasztok! Tudom, tudom - megint napsütéses időket élünk így "télen", de a hideg azért néhanapján még megvan. Erre tekintettel készültem ma egy poszttal, amiben négy olyan terméket fogok bemutatni, amit én használok a bőröm kiszáradásának megelőzéséért. Remélem találtok majd közöttük ti is minimum egyet, ami beválik!



Az első termék egy általános testápoló tej - a Niveától. Intenzíven és hosszan tartóan hidratálja a nagyon száraz bőrt - amivel én tökéletesen meg lettem áldva. Hidra IQ formulát tartalmaz, ami segít csökkenteni a feszülő érzetet, amit olykor a kiszáradt bőr nyújt, emellett mandulaolajjal segít puhává varázsolni azt. Nekem személy szerint eddig ez a testápoló vált be a legjobban. Minden este zuhanyzás után csak bekenem vele a bőröm - fel is öltözhetek, nem keni össze a ruhám - és számomra kellemes érzetet nyújt. Nem kell éjszaka forgolódnom, mert a bőröm viszket, esetleg húzódik valahol. 


Ez a kézkrém egy álom! Az illata elkápráztatott már első szaglásra, a kezeimre kenve pedig hosszú ideig megőrzi mind az aromáját, mind pedig a kezeim selymességét. Essence termék, mégpedig a 24h hand protection balm (huszonnégy órás kézvédő balzsam) - vanília és fahéj illatban. Mivel néha kezet is illik mosni, nem garantálom, hogy tényleg kibírja az elvárt időtartamot, de a felét biztos. Csak reggelente és esténként szoktam használni. Shea vajat és kókusz olajat tartalmaz - ezek hidratálnak és ápolják a bőröd. Egyáltalán nem hagy maga után zsíros érzetet (pedig azt teljes szívemből gyűlölöm), könnyen beszívódik a kézbe.


Megtaláltam a tökéletes ajakápolót. Korábban beértem egy Labello-val, de meguntam, hogy folyton elkenődik és nem is szívja be rendesen a szám. Azonban most pár hete sikerült váltanom, egy Himalaya Herbals termékre. Rengeteg ajánlást láttam róla Facebook-on, és úgy gondoltam, ha másoknak bejött - nekem miért is ne válhatna be? Így is lett. Elérte a kívánt hatást. Enyhe édeskés illata vagy, nem is tudom, valamiért a szőlőcukorra emlékeztet. Teljes mértékben növényi eredetű összetevőket tartalmaz, nincs benne petróleum, mesterséges színezék, és tartósító szer sem; viszont búzacsíra-, sárgarépamagolajban gazdag. E vitamint ad az ajkaknak, illetve védi őket a káros UV sugaraktól. Az én szörnyű számat is képes volt helyrehozni, szóval... elismerés.


Az utolsó pedig egy arckrém. Ő a L'oréal Paris Triple active-ja. Érdekes a története, mivel eredetileg anyukám kapta, de mivel ő nem ez a "krémkenegetős" típus, ezért én kezdtem használni - és beleszerettem. Félreértés ne essék, nem csak az idősebb korosztálynak találták ki. Száraz és érzékeny bőrre ajánlott, nappali használatra. Ezt kivételesen csak napi egyszer, reggelente kell felvinnetek az arcotokra - és egy ilyen kis tégely nagyon sokáig elég, mivel épp hogy egy ujjbegynyi krém elég a teljes arcfelületre. A hatás nálam szemmel látható, simává teszi és megnyugtatja az érzékeny, szinte már segítségért kiáltó bőröm. Ha naponta sminkeltek, akkor is ideális, mivel előnyös felületet biztosít az alapozó/púder felviteléhez.

Nos, én ezeket a termékeket ajánlom a téli, hideg napokra! Nektek melyek a kedvenceitek?
Ha tetszett a bejegyzés ne felejtsetek el feliratkozni, kommentelni, pipálni (minden apró visszajelzés számít). A közeljövőben 'kedvences', illetve 'elfogytak' posztokra számíthattok. Nézzetek vissza gyakran, mivel kétnaponta hozok bejegyzéseket, illetve a közösségi oldalakon se felejtsetek el követni (linkek oldalt)!

Ölelés,
SR Blog.
     

2 megjegyzés:

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)