vasárnap, január 11, 2015

PERSONAL | Mit kaptam Decemberben?


Igen, végtelenül el vagyok késve ezzel a poszttal - mivel még enyhén szólva a tavalyi évhez kapcsolódik. Írhattam volna karácsonyi ajándékokat is a címbe, de mivel a születésnapom is abban a hónapban volt, maradtam a Decembernél. Összegyűjtögettem a legkedvesebb kis meglepetéseket, amiket a barátaimtól, családomtól kaptam - íme az én ajándéklistám.





Az egyik barátnőm testvére Angliában dolgozik, és hozott haza igazi angol teát. Mivel tudják, hogy mennyire bolondulok a különleges teákért - kaptam két filtert belőle. (Amit még mindig nem ittam meg, mivel a tökéletes alkalomra várok.) Tőle kaptam még egy kis faldíszt, amit ő maga készített: HBG, avagy Happy Birthday Gabi! Szerintem nagyon édes. :)
A szüleim is megleptek, a kedvenc itthon is kapható, Saga teámmal - ráadásul egy egész dobozzal. Úgy érzem ez egy függőség kezdete...





Egy másik barátnőmtől kaptam egy ultra-édes hógömböt, egy kártya kíséretében, illetve fülbevalókat és két fülgyűrűt. Mellesleg olvassa a blogomat és tudta, hogy milyen régen vágytam már ilyesmire.



Az egyik évfolyamtárs-barátnőm egy kis DIY hóemberrel és egy fantasztikus - vaníliás, fahéjas illatú - gyertyával lepett meg. Túl szép ahhoz, hogy meggyújtsam, de még így is betölti illatával az egész szobámat.



Ennek a kis üvegnek beleszerettem a textúrájába. Az egyik osztálytársam készítette nekem, akivel az utóbbi egy évben lettem nagyon jóba. Mivel lila, megy a szobámhoz is, és a kis hópelyhek, meg a festék töredezettsége miatt is nagyon imádom!


Szintén DIY - a tizenkettedikes barátnőmtől, akinek a szalagavatóján voltunk (írtam is róla korábban bejegyzést). A G betűt a virágokkal ő hímezte, a kis zsákot az anyukája varrta össze. Egy házi mézeskalács, egy fénykép, karkötő és ehhez hasonló édes dolgok voltak benne.




Osztálykarácsonyunk alkalmával nagy meglepetés ért, hogy egy hozzám nagyon közel álló lány húzott ki. Csodálatos volt a jellemző vers, amit rólam írt - szerintem ez az eddigi legjobb, amit eddig hallottam. Mellé egy csomag karkötőt és egy kis halacskát kaptam - ezeket mind ő készítette.


És... végül, de nem utolsó sorban még egy ajándék a szüleimtől: ez a számomra egyszerűen tökéletesnek bizonyult fejhallgató. Anyukám aggódott, hogy mindig fülhallgató van a fülemben, és hogy ne károsodjon a hallásom, ezt gondolta megoldásnak. Köszönöm. ♥

Ezzel a röpke bejegyzéssel azt akartam kifejezni, hogy az ajándékok értéke nem a pénzben leledzik. Nem az számít mennyit költöttél rá, hanem, hogy mekkora szeretettel adod - ezért is örültem, amikor 90%-ban DIY ajándékokat kaptam a barátaimtól. Ezúton is szeretném nekik még egyszer nagyon szépen megköszönni, hogy gondoltak Rám! ♥
Ti miket kaptatok Karácsonyra? :)

Ölelés,
SR Blog.
     

4 megjegyzés:

  1. A hópelyhes üveg gyönyörű! Nagyon szeretem a kézzel készített ajándékokat, nagyon jókat kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csodás és köszönöm - de a barátaim érdeme. :)

      Törlés
  2. Nagyon édes ajándékokát kaptál, és szerintem is személyesebb ajándék az, amit te készítesz. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a készítőik nevében is és teljes mértékben egyetértek! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)