hétfő, december 08, 2014

BLOGMAS | DIY gyöngysor és toboz dekor


Sziasztok Drágák! Humm... Újabb room decor-os bejegyzés? Már megint? Igen, mert sajnos semmi másra nem volt időm... Ám mielőtt elkezdjük köszönetet szeretnék mondani, annak a kerek 101 embernek, aki engem választott és feliratkozott a blogomra! El sem hiszitek, hogy nekem ez a pozitív visszajelzés mennyire sokat jelent - nem is beszélve a pipákról és kommentekről, illetve oldalbetöltésekről! Fantasztikus olvasók vagytok, remélem sokáig itt lesztek még velem! :)
Nos, a mai poszthoz visszatérve... Még egy kicsit tovább díszítettem a szobámat: konkrétan egy gyöngysort tettem az ajtóra, illetve egy kedves tobozos-emléket az egyik lámpámra. Ezekről írnék most egy pár sort. 
Tartsatok velem!






Szerintem nagyon kis csinos, bár mindenkinek más az ízlése. A felrakásához semmi másra nincs szükségetek, mint egy tekercs ilyen gyöngysorra, illetve celluxra, vagy más ehhez hasonló, téphető ragasztóra. Egyszerűen csak a belső üveg keretéhez illesztve, körülbelül tíz centiméterenként tettem rá egy kisebb csíkot, majd így haladtam, a végén pedig egyszerűen egy olló segítségével elvágtam. A maradék gyönggyel még nem tudom, mit kezdek - de garantálom, hogy írni fogok róla! 
A füzért egyébként a Tesco-ban vettem, nyolc méter van egy tekercsen.





Ezt a kis "havas" tobozt még tavaly karácsonyra kaptam, egy kibontakozó barátság kezdetén. Teljesen leesett az állam, főleg, hogy én semmivel nem készültem az illető lánynak. Na, de majd idén bepótoljunk... ;)
A technikát, amivel készítettem sajnos nem ismerem - ha tudjátok írjátok meg kommentben -, de a hóspray-re tippelek... Mindenesetre is nagyon aranyosan mutat a lámpámon és elhozza a szobába a téli havas fenyőerdők megnyugtató hangulatát.

Nos, ennyi lenne mára ez a rövid - ismét pár tippel tarkított - bejegyzés. A karácsony egyre közeledik, de ajándékokkal még sehogy sem állok (finoman szólva). A dekorációm mondhatni háromnegyedik kész, de ennél lesz ez még szebb is! 
Amire számíthattok még idén, az még talán egy ilyesmi dekoros-poszt, illetve ajándékötletek, csomagolási tippek, és ehhez hasonlók. Aztán jönnek a szilveszteri bejegyzések... Készüljetek fel! 
Kitartást a maradék sulihoz! ♥

Puszik és ölelések,
SR Blog.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a toboz, és az ajtódísz is ötletes. Én talán már elkezdek dekorálni - ugyanis még nem igen haladtam. Szóval lassacskán elkezdem feldísziteni a lakást, hogy pompázon a hangulat! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól teszed! Hamarosan lesznek még dekorációs posztok, hogy legyen miből inspirálódnod. :)

      Törlés
  2. Ez dejó!!Nagyon tetszik!
    Fel is iratkoztam!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)