szerda, december 24, 2014

BLOGMAS | Egy kis karácsonyi megemlékezés...


Sziasztok! Elsőként is mindenkinek boldog és örömökben, meglepetésekben gazdag Karácsonyt szeretnék kívánni! Remélem kellemesen telik az ünnep és jól érzitek magatokat - ajándéknyitogatás és közös vacsorázás közben a családdal. 
Mivel gondolom a szeretet ünnepén senki sincs annyira blogolvasós hangulatban, csak pár röpke gondolatot szeretnék veletek megosztani - mivel, úgy érzem, nem helyeztem elég nagy hangsúlyt arra, hogy megköszönjem Nektek, hogy vagytok nekem.
Emlékszem, mikor nyitottam ezt a blogot, hatalmas kétségek gyötörtek. Nem gondoltam, hogy bárki is olvasni fogja. Nemrégiben pedig, elértem a száz feliratkozót - pedig még fél éves sincs a blog. Ez hatalmas dolog számomra. Már harmadik éve, hogy belecsöppentem a blogolás és az írás világába. Rengeteg blogom volt már - de ilyen hosszan és sikeresen vezetett, mint a Styleriginal, még soha. De ez nem mind az én érdemem. Hatalmas örömet jelent számomra írni Nektek, tudva tudni, hogy jöttök és elolvassátok a gondolataimat. Nagyon köszönöm annak a több, mint száz embernek, aki feliratkozott és nap, mint nap olvas, illetve visszajelzéseket küld. Már rengetegszer elmondtam, hogy mennyire sokat jelent nekem egy egy komment, vagy pipa - mert ezek alapján tudom összegezni magamban, hogy képes voltam e valami hasznosat alkotni, vagy sem. 
Köszönöm azoknak, akik mindvégig támogattak ezen az úton, akik inspiráltak, ötletet adtak, akik linkcserét kértek, akiktől díjat kaptam, és még sorolhatnám... Azokat pedig külön szeretném megemlíteni, akik segítettek a bejegyzések megvalósításában - fotók, "modellkedés" terén. 
Egyszóval azt akarom mondani, hogy nélkületek most sehol sem lenne a blog, és elmondhatatlanul hálás vagyok.
Nos, az ünnep kihozza az emberekből az érzelmeket. 
Még egyszer kellemes Karácsonyt kívánok mindenkinek! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)