szombat, december 06, 2014

BLOGMAS | DIY gyertya dekoráció


Sziasztok Drágák! Remélem még senkit nem ijesztettem el a borzasztó baklövéseimmel az előző bejegyzésben és még itt vagytok velem... Mivel: MEGÉRKEZETT A MÁSODIK KARÁCSONYI BEJEGYZÉS! Hát nem szuper? Én nagyon örülök, kifejezetten jó képeket sikerült most szerintem csinálnom. Azonban, aki nem látta az előzőt, az sem maradt még le semmiről. :)
Sajnos a gyertyaöntés mestere nem vagyok, ezért inkább azzal "játszottam", hogy hogyan tudnék feldobni egy egyszerű, vagy akár illatos gyertyát.
Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább!

Gyertyák... Már évek óta jelen van mindig minimum egy a szobámban, de még sohasem gondolkoztam azon, hogy hogyan tudnám őket kicsit feldobni. Most, hogy végre sikerült ihletet szereznem, gondoltam megmutatnom Nektek egy bejegyzés keretein belül. (És már előre tartok attól, hogy karácsony után nem lesz kedvem vissza alakítani a szobámat.)







Ez a gyönyörű, műfenyőágakkal körbetekert üvegben rejtőző kis mécses nagyon szuper dekoráció bármilyen szobába. Megőrülök a hófehér masnijáért. De, hogy ne álldogáljon csak úgy magában a polcomon - mellé tettem még két különleges mécses. Ezek világító vörös lánggal égnek, ha jobban megnézed, látszik, hogy mintha "üvegporral" lenne megszórva. Még tavaly szereztem be őket a Lidl-ben.




A legfinomabb vanília illat, ami csak valaha csiklandozta az orrom - ehhez a szép tört sárgásfehér gyertyához tartozik, amit a Tesco-ban, pontosabban az F&F Home részlegen vásároltam. Egyszerűen fantasztikus az aromája - intenzív és ugyanakkor megnyugtató. Ezért is tettem egyből az íróasztalomra, mellé helyezve ezt a kis fadarabkát, amin szépen kirajzolódnak az év-vonalak. 





A családom Mikulás alkalmával egy szuper új farmerrel és négy szó szerint aranyos tobozformájú gyertyával ajándékozott meg (és most a tömérdek csokiról ne is beszéljünk...). Szerelmes lettem ezekbe a kreatív holmikba, sőt a csomagolásuk aranyszalagját is felhasználtam: a két régi Topjoy-os üvegem köré tekerve tökéletes karácsonyi dekorációt alkotnak. Már csak valahonnan fenyőágakat kéne szereznem...





És az utolsó örök klasszikusom - már körülbelül két éve megvan, és még mindig fantasztikus levendula illatot áraszt. Mivel a szobám még mindig félig lila, passzol is hozzá és az alá tett szív alakú kosár és a szintúgy lila szalvéta még jobban feldobja. 

Azt hiszem ezeket a gyertyákat sohasem lesz szívem meggyújtani. Már túl sok kedves emlékem fűződik hozzájuk és különben is... Túl szépek.
Nektek van kedvenc gyertyátok? Képeket e-mailbe és Facebook üzenetben várok. :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem megőrzitek ezt a szokásotok az év hátralévő napjain is - sőt, jövőre, s azután...
Ha tetszett a poszt írjatok kommentet és jelöljetek egyet a lenti kis választónégyzetek közül! (Mint tudjátok a visszajelzés még mindig a világot jelenti számomra.) 
Minden közösségi linket megtaláltok az oldalsávon.

Boldog Mikulást,
SR Blog.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ötletek, én is valami hasonlókon gondolkoztam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)