péntek, december 26, 2014

BLOGMAS | Karácsonyfánk


Sziasztok! Remélem jól telt a Karácsonyotok, voltatok a rokonoknál, barátoknál, minden fele ünnepelni és sok-sok ajándékkal tértetek haza. Nekem nagyszerű ünnepem volt - és mint ígértem megmutatom az idei fánk néhány részletét pár kép erejéig.
Ésss... Így decemberben számomra nem csak a szeretet ünnepe jön el, hanem egyben a születésnapom is, Karácsony másnapján. Mivel ez még ünnepnapnak számít, holnap megyek ünnepelni a barátaimmal. :)














Nem érzem magam sokkal másabbnak, most így 16 évesen immár. Ez a nap sosem volt számomra, akkora ünnep - hiszen ilyenkor leginkább csak a szüleimnek van esélye felköszönteni személyesen. Kicsit olyan, mintha kétszer születnék meg - ma, és azon a napon, amikor a "bulim" van. Ennek keretében sem gondolok semmi nagy dologra, csak elmegyünk enni, vagy moziba. 
Azonban, most, hogy itt vagyok: szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik itt voltak velem, mellettem álltak ebben az évben is. mint az összes többiben. Igazán sokat jelentetek Nekem és remélem, még hosszú ideig itt lesztek. ♥

Köszönöm, hogy elolvastátok a posztot - küldjetek visszajelzést és kövessetek az oldalsávon található linkeken! Boldog karácsonyt! :)

Puszi és ölelés,
SR Blog.

4 megjegyzés:

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)