szerda, november 12, 2014

LAKKTESZT | Kék és fekete körmök


Sziasztok Drágák! A hét felénél járunk így szerda tájékán - hogy érzitek magatokat? Én nem hoztam a legjobb formámat a héten, de már kezdek javulni, ennek örömére: hoztam nektek két egyszerű manikűrt! Egy egyszerű fekete lakkot, illetve egy kéket, amibe egy apró csavart is csempésztem. Alapjáraton három manit szoktam hozni bejegyzésenként, de mivel a körmeimre ráfért egy kis pihenés, sajnos be kell érnetek kettővel! :)
Nézzük is meg őket!




Elsőként ezt a csillogó fekete lakkot szeretném Nektek bemutatni. Ő az Essence Color&Go - 144 Classic black árnyalata. Nagy szeretem, szerintem egyszerűsége és a belelopott fényesség miatt minden lány kelléktárában alapdarab. Aránylag gyorsan szárad, nem is kopik le túl gyorsan. Két rétegben szeretem felkenni, számomra az egy túl halvány és nem tökéletes a fedése. 
Szeretem a körmeim végét is kifesteni (bármely lakkról is legyen szó), mivel az a tapasztalatom, hogy így tovább megmarad, nem pattog le olyan gyorsan. 





A következő kombinációmban ketten vannak. A csillámos Sinful Colors lakk sajnos nem kapható Magyarországon (nekem apukám hozta, amit már korábban említettem az előző körmös bejegyzés-ben). Mindenesetre is egy nagyon szép kékes-zöldes-ezüstös lakkról van szó, konkrétan minden árnyalatban pompázik és egyszerűen imádom! Nagyon tartós, a száradása sem telik sok időbe. Egy rétegben annyira nem, kettőben már sokkal jobban fed - ha magában használjuk. Nekem most a középső ujjamon van belőle fenn egy réteg, a másik tetején. Ezzel gondoltam kicsit feldobni, tökéletesíteni a manikűrt. Egyébként ez a 927 Nial Junkie árnyalat. 
Ha már így szóba került, a másik lakk egy újabb Essence csoda-kreálmány, mégpedig a Colour&Go - 147 Miss Universe szépsége. Imádom, szerelmes vagyok a színébe, de nagyon gyorsan lepattog, minimum két rétegben fed szépen, viszont nem szárad lassan. Félig vagyok csak vele megelégedve, de az a szín, emberek... Ahw.

Nos, ennyi lett volna mára egy rövidke körmös poszt! Remélem nektek is tetszett és hamarosan visszanéztek hozzám - talán pár újabb lakk reményében?! ;)
Ha bármi eszetekbe jut, írjátok le kommentben, pipáljatok, illetve feliratkozni is szabad - köszönöm, hogy már majdnem százan vagytok! ♥

Puszi és ölelés,
SR Blog.

4 megjegyzés:

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)