szerda, október 15, 2014

LAKKTESZT | Körömlakkmánia


Sziasztok Cukik! Köszönöm a 21 ezer oldalmegjelenítést - de sajnos azt is észre kellett vennem, hogy már kevésbé népszerűek a posztjaim, mint korábban... Eddig volt, amikor 500-nál is több megtekintés (plusz rengeteg komment és pipa) érkezett rájuk, De most... kicsit elvagyok szontyolodva, mivel nagyon kevés visszajelzést kapok. Sajnálom a szüneteket, a pontatlanságot, a kihagyásokat, a kevesebb hirdetést - mindent! De higgyétek el, én a visszajelzéseitekből merítek ötleteket, és ha nincs visszajelzés - nincs ötlet! Kíváncsi vagyok arra, hogy mit szeretnétek olvasni ITT, nálam, tehát várom azokat a vélemény- és érzelemkifejtő hozzászólásokat, illetve pipákat! Előre is köszönöm, remélem mostmár tudjátok, mennyire sokat jelentetek Nekem! :)
Most pedig merüljünk el kedvenc körömlakkjaim világában...





Elsőként is nagyon fontosnak tartom a körmeim épségének megőrzését. Már egy ideje észrevettem, hogy nem a legszebbek (talán mert folyton lakkozom őket...?) és rájuk fér egy kis erősítés. Mivel a körmeimet nem tudom konditerembe küldeni, ezért inkább megvásároltam ezt a rosszfiút, aki nem más, mint az Essence studio nials hardening nail base lakkja. Mivel nem akartam a "Körömlakk, vagy inkább körömerősítő?" opciók között választani, ezért összekombináltam őket! Direkt azért vettem pont ezt a fajta lakkot, mivel ez alaplakként alkalmazható és megvédi a körmeimet a károsodástól - illetve csodás végeredményt biztosít! A kicsit üvegben egyébként 8 ml "cucc" van, a Rossmann-ban 650 forintba kerül.




Legyen színes - challenge accepted! Imádom ezt a színt a körmeimen... Nem is túl piros, inkább a rózsaszín és a narancssárga közé hajlik. A történetéről annyit, hogy édesapám hozta nekem Olaszországból (a csomagoláson pedig fel van tüntetve, hogy "Made in USA"), szóval nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy itthon is kapható. Mindenesetre is, ő a Sinful Colors Professional "Boogie nights" néven futó, 854-es drágája. /A képeken inkább a felső kettő adja vissza az igazi színét./




És az utolsó kis drágám ez a csodálatos csillogós, szó szerint aranyos Essence (körömlakkból ez a favorit márkám) Colour&Go "Gold fever" 121-es árnyalatú lakk. Egyszerűen szeretem ezeket a kis csillámokat benne - most is ez van a körmeimen - és még az szimpatikus ebben a lakkban, hogy nem túl "sok". Csillog is, nem is - arany is, nem is. :)

Szóval... köszönöm, hogy itt voltatok és tudom, hogy rengeteg elmaradásom van, de ígérem behozom! A kapott díjakat még egyszer köszönöm - nem sokára kint lesznek! Az 50 like örömére a Facebook oldal is mozgósításnak lesz alávetve, illetve itt helyben is találkozhattok új dolgokkal - hamarosan! Stay tuned, Girls! ;)
Tehát mielőtt túlzottan is elhúznám ezt a posztot, felhívom a figyelmeteket a bejegyzés alatti pipákra, komment-részlegre és az oldalsávon tartózkodó közösségi linkekre, illetve feliratozás gombra! Használjátok ki a lehetőségeiteket! 
A suliban pedig kitartást, két nap múlva találkozunk egy újabb poszt keretein belül! <3

Puszi és ölelés,
SR Blog.

12 megjegyzés:

  1. hájl, az utsó essence két (vagy három) rétegben fed, egy rétegben nekem nem tetszik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig két rétegben kenem fel :)

      Törlés
  2. én szeretem a blogodat, csak így tovább! :) nekem tetszik a stílus, ne keseredj el :) gyorsan lett sok feliratkozód, és ez is mutatja, hogy jó :)
    a sinful colors lakkok sajnos tényleg nem kaphatóak Mo.-n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked ennyire tetszik! :)

      Törlés
  3. :-* Megint jó poszt volt, mint mindig :) :)

    VálaszTörlés
  4. A Sinfuls Color körömlakknak nagyon szép a színe!!Engem különösen megfogott a sárgás-pirosas színével!Biztosan én is kipróbálom ha megtalálom itt nálunk is valamelyik boltban! Vagy esetleg valamelyik weboldalon! Jó kis poszt lett ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és köszönöm :)

      Törlés
  5. Imádom a blogod!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindig olvasom a posztjaidat, csak elfelejtek / nem tudok mit kommentálni.. Úgy érzem ezen rögvest változtatnom kell.
    A daily outfitel kapcsolatban. Hol lehet találni ilyen színes, mintás szoknyát? Egy ideje szeretnék magamnak beszerezni egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, én is sokszor nem tudok kommentálni oda, ahova szeretnék. Semmi baj. :)
      Szerint a C&A, Tally Weilj féle helyeken nézz körül... Bár mostanában én sem látok sokat!

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)