csütörtök, október 09, 2014

VIGYÁZZ, KÉSZ, POSZTOLJ! | Kedvenc zenék


Sziasztok Drágáim! (Istenem, meghalok, annyira édes az a póni...) Remélem, vettétek a múltkori bejelentésem - mivel itt van az első "Vigyázz, kész, posztolj!" bejegyzésem! Juhuu! Már nagyon vártam, hogy csatlakozhassak, és még egyszer köszönöm Szilvinek, hogy itt lehetek "köztetek"! :)
Hiszek benne, hogy a lelkesedésem nem csak kezdeti és Ti, olvasók, is ugyanúgy fogtok örvendezni, mint én! Ha így van: nyomjatok egy pipát, kommenteljetek, illetve olvassátok el a többi blogger bejegyzéseit is! 
Mai témánk a kedvenc zenék (nem régiben volt egy kedvenc albumos posztom, így most kicsit másként próbáltam meg összehozni ezt a bejegyzést), talán megtaláljátok Ti is a legkedvencebb kedvenc számaitokat az enyémek között!
Tíz kategóriát hoztam, mindegyikben egy-egy zenével és rövid sztorival. A legkülönfélébb érzelmeim szerint válogattam, szinte az összes műfajból számokat. Talán Ti magatok is ismeritek az érzést, amikor...


...kell valami, ami megnyugtat. Nos, ha más nem, akkor ez az a szám, ami mindig kikapcsol, napokig képes a fejemben járni, elterelve az összes létező gondolatomat. Imádom, egyszerűen csodálom Dan-t a tökéletes hangja miatt (ami élőben is nagyon ott van, nem csak a stúdióverziókon), és a zenészeket, vokalistákat, mert fantasztikus munkát végeztek ezen a dalon. 


Esetleg egy olyan zenét keresel, amire mindig lehet bulizni? Íme a legjobb tippem! Fergie (már szinte klasszikusnak számító) partiszáma, ami felpörget, és biztos, hogy őrületbe kergeted vele a szomszédaidat, ha maximum hangerőre állítod.


"Futni/sétálni megyek, melyik szám lenne igazán jó?" Hát ez! (Kicsit túlzottan Bastille fan lettem, igen, tudom...) Engem ez a zene mindig szinten tart, a refrénnél pedig újult erővel tölt el. Erőteljes, energikus, nem az a tipikus "elalszom a hallgatása közben" fajta. 


A következő egy vicces kategória, néha ilyen is kell. Ugyanis számomra ez a szám, amit a barátaimmal szoktam "énekelni" (legalábbis a refrént), mintegy hülyéskedésként. Biztosan nektek is vannak olyan zenéitek, amiket mindannyian ismertek, jó rajta nevetni, főleg amikor őrülthamisan, üvöltve zengitek végig vele a folyosókat. 


OMG... Ezt éneklem már egy hete - egyfolytában. Mindenki megőrül tőlem (köztük saját magam is), mivel más sincs a fejemben csak ez az egy zene. Nagyon rákattantam és sehogyan sem tudok szabadulni tőle... Valaki segítsen rajtam! (Inkább ne,..)


Sírós hangulat? Ha rossz napod volt, hiányzik valaki, vagy csak egy ölelésre lenne szükséged - ez a zene megadja neked. Belehallgatva picit lesz időd elgondolkozni a világ dolgain, vagy csak belemerülni a dallamba, elveszni benne pár percre - megszabadulni a mindennapi dolgoktól. Négy perc erejéig szabadnak érezheted a vállaid, a könnyeid, kisírhatod magadból azt ami bánt...


Talán a másik típus vagy - aki nem szomorkodni akar, hanem táncolni, dúdolni, fütyülni valamit? Erre van is egy tippem - Tim McMorris különleges zenei csemegéje, ami engem mindig felvidít és megadja az álmaimnak a szárnyakat. 


Egy dal, ami fontos üzenetet hordoz számomra... (És megint Bastille). Nekem ez a zene egy felszabadító szám, ami megtanítja, hogy mindenkinek vannak hibái, senki sem tökéletes. És ezek a kis hibák tesznek minket azzá, akik vagyunk. Nem szabad elrejtenünk őket, nem játszhatjuk valaki más - tökéletesnek vélt embernek a - szerepét. 


A legjobb dal, ami nem filmzene, de mintha mégis az lenne... Legalábbis engem arra emlékeztet (elég erősen). Olyan film előzetes/főcím feelingje van, számomra. Valaki nem akarja a "Daniel in the Dan" című filmet leforgatni? (Szereplést vállalok!)


A tökéletes feldolgozás! Egyetek meg, tudom, hogy karácsonyi, de (többek között) ezt énekeljük énekkaron és meghalok tőle, annyira tökéletes. Imádom az ő verziójukban, annyira harmonikus, és teljesen kikapcsol, elrepít valahova messzire és nem gondolkozom közben semmin, csak hallgatom...
Tehát ők az én Top 10-em. És a Tieid? Írd meg komentben, illetve nézd meg a többi blogger zenei-tippjeit! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)