hétfő, október 27, 2014

BLOGWEEN | Cicaarc (DIY smink)


Sziasztok Cukik! Mielőtt bármibe belekezdenék, el kell mondanom, hogy nagyon boldog vagyok - miattatok! A tegnapi posztomat néztétek meg a legtöbben - több, mint 730-an! Teljesen el vagyok képedve, annyira fantasztikusak vagytok! Kommenteket, visszajelzéseket is kaptam - ami szintén felemelő, mivel mostanában ismét kicsit elhanyagoltátok az írogatást... -, azt tapasztaltam, hogy nagyrészt pozitívan vélekedtetek a dologról. Szóval... miért is ne legyen még egy Halloween-i poszt?! 
Ez egy teljesen más dolog lesz, mint a Sugar skull, mivel egy édes kiscicát varázsoltam - kivételesen - a saját arcomra. Még sok ötletem van erre az ünnepre, szóval véleményeket várok ismét! :)


Ki ne szeretne a sok ijesztő, vicces és elgondolkodtató figura mellett, valami cukiságot csempészni a Halloween-be? Én eléggé rajongok az ötletért, így mára egy mosolygós cicával rukkoltam nektek elő. Azt hiszem ez az egyik legegyszerűbb maszk, amit otthon, könnyedén, magatoknak is el tudtok készíteni. Vágjunk is bele!


Az elkészítése nagyrészt egy egyszerű, hétköznapias sminken alapul. Első lépés az alapozás (erről külön felvételt nem készítettem), amit ismét Avon termékekkel végeztem. Mint az előző posztban bemutatott sminknél, itt is a bőrtónusjavítóval kezdtem, majd a szemem alá és a kisebb bőrhibáimra tettem egy kis korrektort, végül pedig az alapozóval fixáltam őket. 
Púdert is tehettek rá, én most nem használtam.


Számomra az igazi kihívás a tusvonal. Egyrészt mert nem vagyok profi sminkes, másrészt pedig az igazat megvallva még nem sokszor csináltam meg magamnak. Leginkább a profi "cicafarokkal" gyűlt meg a bajom, ezért segítségül hívtam két ragasztócsíkot (ami lehet cellux, vagy bármi egyéb ehhez hasonló). Fontos, hogyha nem akartok magatoknak fájdalmat okozni, elsőként a kezetekre ragasszátok, majd csak utána tegyétek a cicás rész vonala mellé. Illesszétek be a pilláitok alá óvatosan, és a széle mentén húzzátok meg a kis csíkot. 


Ha ügyesek vagytok, válogathattok, hogy milyen "típust" szeretnétek magatoknak készíteni, én egy sima, vékony vonallal beértem. 
Arra az esetre, ha nem vagytok profik, inkább hagyjátok az alapozást másodikként, és ezt csináljátok elsőre.


Én megint ezt a tust használtam. Ő a S-he Stylezone dip waterproof eyeliner-e, a 001-es, fekete árnyalatban. Szerintem nem annyira nehéz vele dolgozni - és a Dm-ben csak 999 forintba kerül.


Ha nem érzitek magatokat kellően magabiztosnak a tushoz, illetve inkább tartózkodtok a nehézkes lemosásától - szemceruzával is készíthettek cicás szemeket. Ehhez a NewYork Colors automatic eyeliner-ét ajánlom, a Classic Black árnyalatban. Illetve, akkor is praktikus, ha a tusvonalatok nem olyan szép, egyenletes, mint szerettétek volna - ügyesen ki lehet vele javítani.


Mindezek után jöhet a szempillaspirál. Én a szokásosat használtam, amiről már korábban egy egész posztot írtam, illetve az összes előző sminkes bejegyzésben is szerepelt. Még mindig imádom, habár a szinte mindennapos használat miatt már kezd kifogyni...


A szemöldökömet az Avon perfect eyebrow pencil-ével húztam ki. Először megfésültem a kis kefével, kihúztam apró vonalakkal a ceruzarésszel, majd ismét megfésültem, hogy eloszlassam a színt.


Nos, az orr - bevallom, nem a legszebb munkám... - szemceruzával készült, illetve a pöttyök és a bajusz is. Sokkal gondosabban is elkészíthettem volna - tussal - de maradtam a kicsit rendezetlen hatás mellett.


A számra a Labello vitamin shake-je került, illetve előzőleg le is alapoztam. Nagyon tetszik ez a szép rózsaszín szín, habár utálom hangsúlyozni az ajkaim.



(Gombokkal díszített pulóver - C&A)

És íme a végeredmény, a kiegészítővel együtt! Nekem tetszik, olyan kis kedves lett, és nem annyira feltűnő. Ha elnyerte a tetszéseteket pipáljatok, kommenteljetek - ha nem, akkor is! Feliratkozni is ér, közösségi linkeket pedig az oldalsávon találtok! :)
Ezúton is köszönöm még egyszer barátnőmnek, Timinek a segítséget a két Halloween-i bejegyzésben!
Mindenkinek további jó szünetet kívánok, és nézzetek vissza hamar a blogra! 

Nagy halloween-i ölelés,
SR Blog.

6 megjegyzés:

  1. Olyan jó lett ^^ Szép vagy :* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Drága, cukorfalat vagy! ♥

      Törlés
  2. De cuki lett!!!! Olyan édi vagy!!:))

    VálaszTörlés
  3. A celluxot messziről kerüld a szemed környékén, akkor is ha a kézfejeden előtte tompítottad a tépő hatását. Aki kicsit is jobban képben van, szerintem egytől egyig legszívesebben törné annak a kezét, aki ezt a baromságot kitalálta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki én annyira nem vagyok képben... Rengeteg sminkes videóban látni, ahogy a lányok használják, nekem sem lett tőle semmi bajom.

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)