szerda, augusztus 13, 2014

TERMÉKTESZT | Az életmentő szempillaspirál


Hello Édeseim! Tádám, egy újabb poszttal jöttem, az ígért határidőn belül! Remélem még velem vagytok, habár mindjárt vége a nyárnak és ... SULI! Jézus, még nem akarok ebbe belegondolni.
Nos, de vissza a bloghoz. Amint már az előző posztban írtam elkészült a Facebook oldalunk, már majdnem 20 like-unk van, szeretnék viszont még-még többet! Hajrá csajok! Naponta minimum négyszer posztolok, mint azt már láthattátok az elmúlt pár napban - tehát reggel, délelőtt, délután és este érdemes benézni! ;)
Térjünk át a mai posztra. Ez elsősorban azoknak szól akik rendszeresen sminkelik magukat, minimum szempillaspirállal - és azoknak is, akik nem, hátha kedvet kapnak hozzá!
Olvassatok tovább!


Én imádom a szempillaspirálom, ez nem csak a heti, hanem a mindenkori őrületem. Mindig használom, ha elmegyek itthonról, legyen az akármilyen alkalom: akár csak egy séta, sulis nap, lógás a haverokkal, vagy ünnepség, buli. Szeretem kiemelni a szemem, mivel ez az a rész, amit a legjobban szeretek magamon. Plusz, mindig meg tudnak lepni, mivel kicsit színváltósak. Már megfigyeltem, hogy reggel mikor felkelek mindig sötétkékek, ha erős fény éri zöldes lesz, ha víz éri akkor pedig az égszínkék fele hajló árnyalatot vesz fel. Valamilyen szinten biztosan igazodik a hangulataimhoz is, de erre még nem tudok példát mondani. Mindenesetre is szeretem a szemeim!


Szóval itt van a szemem, teljes kék, smink nélküli mivoltában a kis szőke szempilláimmal és szemöldökömmel. Sokan kérdezték már, hogy "nekem nincs szemöldököd?!" - de, van! Csak szőke és nem igazán észrevehető...
Mindig irigyeltem azokat, akiknek spirál nélkül is gyönyörű, hosszú, göndör szempillái vannak. Nekem a felsők még úgy-ahogy látszanak, de az alsók egyáltalán nem...

Azonban egyszer, mikor már minden remény elveszettnek látszott a nagy és dús szempillák tükrében, a legjobb barátnőmnek köszönhetően megtaláltam a sokáig keresett, számomra LEGJOBB szempillaspirált a világon! Méghozzá egy nem is olyan drága, körülbelül 8-900 forintba fájó darabot - a Lovely False Lashes Mascara-ját.


Imádom, egyszerűen fantasztikus. Tényleg hozza az ígért "műszempilla hatás", én legalábbis nagyon szeretem a szemeimen. Ez az eddigi legjobb spirálom!
A Rossmann-ban vásároltam pár hónappal ez előtt, de úgy gondolom több drogériában is fellelhető. Kutakodjatok!


A keféje nagy és dús. Előtte kicsi "fejű" szempillaspiráljaim voltak, úgyhogy ez a hatalmasság nekem újdonság volt - de bevált! Hosszít, dúsít, göndörít - és mindezt egyeben!


Tehát így néz ki az eredmény, végre látszanak a pilláim, és elönt a boldogság! Azt hiszem, ha ezt a spirált használjátok, senki sem fogja megkérdőjelezni, hogy igenis, vannak, méghozzá elég hosszú szempilláitok.
Szóval, ezért a szempillaspirálom a mindenkori #weeklyobsession-om! :)


Maroon 5 - Maps. Számomra ez a zene most a jóisten, Adam Levine hangját mindig is bámulatosnak és elképesztőnek találtam. Sokat hallottam már, hogy "Jézusom, de ennek az embernek olyan kis visítós hangja van! Nem is értem, hogy szeretheted a zenéit...!" - Hát így! Kedves utálkozók, nagyon egyszerű a dolog: Körülbelül két éve, mikor a 'One more night' című számuk kijött, akkor fedeztem fel az együttest, és folyamatosan kerestem a zenéiket, az albumokat, teljesen szenvedélyemmé vált MINDEN egyes szám, amit kiadtak - a Maps pedig életük egyik fő műve! Most jelent meg, kicsit több, mint egy hónapja, szóval a lehető legfrissebb, amit találhattam. Az új albumot pedig mindennél jobban várom!
Egyébként a banda a kaliforniai Los Angeles-ből "származik", pop-ot és rock-ot játszanak, 1995-ben kezdtek együtt zenélni, de 2001-ben indult be igazán a karrierük - akkor vették fel a Maroon 5 nevet is. A tagok: Adam Levine (ének), James Valentine (szólógitár), Jesse Carmichael (szintetizátor), Michael Madden (basszusgitár), valamint Matt Flynn (dobok).
Azt hiszem, a negyedik albumuk, az Overexposed a leghíresebb - ez a kedvencem tőlük -, ezen jelent meg a már említett One more night, illetve még két híresebb daluk, a Payphone, és a Moves like Jagger is.
Szóval hallgassatok bele ebbe a számba és a korábbiakba, hallgassatok nyugodt szívvel mindent, ami Maroon 5! Nem fogjátok megbánni!

Nos, ennyi lennék mára cukikáim, köszönöm, ha elolvastátok a posztom és ha van véleményetek dobjatok meg egy kommenttel, vagy egy pipával, vagy egy e-mail-el, vagy chat üzenettel, vagy... bármivel amit csak jónak láttok! Ha bejövős a blog, iratkozzatok fel, nehogy lemaradjatok valamiről!
Emellett, ha aktívak vagytok a közösségi oldalak terén, a Facebook oldalunk csak arra vár, hogy aktív lájkolóivá váljatok, a csoportunk pedig arra, hogy tagjai legyetek! Ott vagyunk még Tumblr-ön, és Bloglovin'-on is - nyomjatok egy follow-ot!
Ha pedig nem láttátok volna az előző posztot - csupa vidám színes nadrággal -, itt visszanézhetitek!
Illetve, ha több posztot szeretnétek olvasni, hasonló témában, ezen a linken nézzetek szét!
Még egyszer köszönöm, hogy velem vagytok jóban-rosszban! A következő poszt két napon belül jön, nézzetek vissza!

Nagy ölelés,
SR Blog. 

2 megjegyzés:

  1. Amit te bőr boka csizmának hívsz, az valójában ganézó lovaglócipő. ;) Onnan tudom, hogy én a valódi céljáért tartom, nem pedig divatból. És nem, nem ugyanaz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, rendben van - most okosabb lettem. Köszi az infót! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)