szombat, augusztus 09, 2014

HAUL | Tumblr style iskolatáska


Sziasztok cukik! 30 FELIRATKOZÓ OMG BÁMULATOSAK VAGYTOK, KÖSZÖNÖM! *-* Napokon belül jön tehát az ígért Facebook oldal, reméljük a lájkok száma is ilyen szép lesz! Már túlzottan izgulok, hogy mit fogtok szólni a posztokhoz, úgyhogy a kezdeti örömködés után kezdjünk is bele ebbe a bejegyzésbe!
Valami, amire szükségem van, valami, ami KELL. Sok lány érez így egy, a boltban felfedezett darab iránt. Köztük, én is. Nos, ahogy a címben említettem, ezt a bizonyos táskát már nagyon-nagyon sok helyen láttam – de nekem még mindig nincs! Tragédia.
Hogy milyen is ez a darab? Nézzük meg!



Ez a fekete-fehér változat a szívem királynője. Annyira gyönyörű és tökéletes és… KELL! Láttam múltkor a Tally Weijl-ben ehhez hasonlót, plusz egy feketét fehér margarétákkal, de… ELFOGYTAK. Mikor leárazásra kerültek, másnapra már egyik sem volt ott. Hát igen… Ilyen az élet. :/


Ez a színes darab is nagyon megfogott. Talán a harmonikus színek és az egyszerű formák vonzanak ezekben, nem tudom… a lényeg, hogy nagyon tetszik, szívesen hordanám iskolatáskának is akár. Ebay-en nézegettem őket tegnap este, és voltak is szép számmal: a cicafülestől elkezdve a színesen át a fekete-fehérig – irtó kedvező áron!
Itt is vannak a kedvenceim:

De sajnos, mivel csak PayPal útján lehet fizetni és a családom eléggé szkeptikus ezzel kapcsolatban, így hát ilyen táskám sem lesz. Ti rendeltetek már Ebay-ről? Vagy ismertetek más (esetleg utánvétellel szállító) oldalakat? Válaszokat kommentben kérek! J


Szóval ezek a táskák életem szerelmei, minden féle színben formában, fazonban. Már láttam a C&A-ban is (de szokás szerint elkapkodták). Azt remélem még sulikezdés előtt sikerül valahonnan összekaparnom egyet!
Egyébként, ne kérdezzétek, hogy miért pont "tumblr style" ez a táska, de valahol olvastam, hogy valaki így nevezte. Igazából csak egy egyszerű, de menő "backpack". 

Nos, ennyi lett volna mára a posztom! Nektek is tetszenek ezek a táskák? Írjátok meg kommentben, plusz ide várom a véleményeiteket, javaslataitokat a bloggal kapcsolatban! Ha hosszabban szeretnétek nekem írni, ne féljetek levelet küldeni nekem erre az e-mail címre! A bejegyzés alatt közvetlen pipálni se felejtsetek el, mert ez az apró visszajelzés is sokat jelent nekem! Az oldal mobil-böngészőben is megtekinthető és használható, pont mint a közösségi oldalaink: a Facebook csoport, a hamarosan érkező Facebook oldal, a Tumblr, és a Bloglovin’! Nézzetek be, csatlakozzatok, lájkoljatok, followoljatok!
Ha lemaradtatok volna az előző posztról itt megnézhetitek – a nyaralásomról írtam.
Illetve, ha még több, hasonló posztot szeretnétek látni - nézzetek szét itt!
A következő bejegyzés kettő napon belül érkezik, nézzetek majd vissza!
Addig is további jó pihenést, és tartalmas nyárvégi szünetet!
Puszi nektek,

SR Blog.

6 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen lesz a sulitáskám :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nagyon jó! :)
      Én pont ma rendeltem egyet, Vateráról, és még meg sem érkezett, de imádom! És vajon milyen lehet - persze, hogy pöttyös! :D
      De nem akarok spoiler-ezni, majd lesz róla később bejegyzés! ;)

      Törlés
  2. Én a Claire's-ben szoktam látni, majdnem mindig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol én lakom, Fehérváron nincs ilyen üzlet (sajnos) - köszönöm, hogy szóltál! :)

      Törlés
  3. Dresslink.com-on nézd meg, én ott láttam ilyen stílusú (és ugyan ilyen) táskákat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, utána fogok nézni! :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)