péntek, augusztus 29, 2014

BackToSchool | Arctisztítás


Hello Drágák! Ugye záporoznak már a Q&A kérdései? Remélem... Már alig várom, hogy válaszolhassak nektek! (Ha valaki nem tudná, hogy miről beszélek, az előző poszt elején kifejtettem) 
Nos, a mai poszt egy újabb része a BackToSchool sorozatnak. Mivel most minden gondolatom az iskola körül forog, ezért úgy döntöttem, hogy a blogomon is érdemes foglalkozni ezzel. Már volt saját sulis összeállítás, kiegészítők, amikkel feldobhattok egy ruhát, emlékek az iskolaváltásomról, érzések a közelgő tanévvel kapcsolatban, smink és még egy DIY is - a mostani, pedig egy arcápolással, tisztítással foglakozó poszt lesz. 
Ha érdeklődtök, olvassatok tovább! :)

Tehát az arcom. Kicsit szeplős, kicsit (néha eléggé) pattanásos, mitesszeres. A tinédzsereket érintő problémákkal természetesen én is küzdök, mint minden lány, Mit tehetünk, hogy leküzdjük őket?!
Íme három termék, amik segítségével könnyen hadat üzenhetünk a csúnya bőrhibáknak!


Eléggé vegyes bőröm van, ami nagy kihívás. Néha kiszárad, néha pedig zsíros és pattanásos. Sokáig keresgéltem a neten, figyeltem a TV reklámokat, mire megtaláltam azokat a termékeket, amikkel úgy gondoltam, hogy érdemes lenne próbálkozni. És, akármennyire is kevésszer mondom ezt, de - igazam lett! Ez a három Garnier termék tökéletesen bevált az arcomra. 


Elsőként egy újdonságot szeretnék bemutatni. Ő a Garnier Micellás vize érzékeny bőrre. Hogy miért választottam? Az arcom néha elég merész dolgokat tud produkálni - kifújja a szél, bepirosodik ha fázom, vagy ha ráesik az eső. Könnyen kiszárad és érzékennyé válik - ilyenkor pedig valami olyanra van szüksége, ami megnyugtatja, de nem zsírosítja el. Nos, ez a víz pont ilyen. Hármas hatással bír - eltávolítja a sminket, tisztít, és nyugtatja a bőrt. Arcra, szemre és ajakra is használhatom. Sminklemosóként fantasztikus - teszek belőle egy kicsit egy vattakorongra, majd párszor lassan, nem dörzsölő mozdulatokkal végighúzom mondjuk a spirálozott szemeimen - és leviszi! Ha lemostam a sminkem, megfordítom a korongot, és még egyszer áttörlöm vele az arcom, hogy tényleg szennyeződés-mentes legyen - mivel a micellák vonzzák a koszt. Nem kell leöblíteni. Az eredmény: tiszta bőr. Akik nem szeretik az illatosított dolgokat, azoknak is kiváló, mert illatanyag-mentes. Az üvegen még azt is feltüntették, hogy minden bőrtípusra alkalmas, és a 400 milliliteres kiszerelés körülbelül 200 használatra elegendő (ez utóbbit nem tudom biztosan igazolni, mivel nem szoktam számolni a használatokat). Tavasz végén, nyár elején vásároltam meg, 1600-1700 forint körül van a drogériákban (DM, Rossmann, stb). De megéri, teljes mértékben!


A második termékem a Garnier Pure 3 az 1-ben - arclemosó, bőrradír, maszk. Intersparban leárazva, 900 forintért vásároltam a napokban. És... imádom! Zsíros, tág pórusú, fénylő, pattanásos bőrre ajánlják, mivel tisztít, felszabadítja a pórusokat, és mattítja az arcbőrt. Ásványokat tartalmaz, illetve bőrgyógyászatilag tesztelt. Már mind a három lehetőségét kipróbáltam - naponta használom arclemosóként és bőrradírként, hajmosós napokon (heti 2-3 alkalommal) pedig maszkként. Reggelente mikor arclemosózok vele először megnedvesítem a bőröm, majd nyomok egy kicsit a tenyerembe és belemasszírozom a bőrömbe. Utána leöblítem. Este bőrradírozok, víz nélkül szimplán belemasszírozom az arcomba, és leöblítem. Mikor maszknak viszem fel, három percig kell rajta hagyni, majd leöblíteni. Azt hiszem a mentolosra emlékeztet az érzet, amit a bőrömön tapasztalok - kellemes, hűsítő, csípős. Érzem, hogy tisztít. 


Az utolsó termékem pedig egy tonik, szintén a Pure termékcsaládból. Szintén tisztít, és a különlegessége, hogy összehúzza a pórusokat, ezzel megelőzi az újrazsírosodást, és a túlzott faggyútermelést. Zsíros, pattanásos bőrre van ez is, mint az előző. Miután használtam az arclemosót/bőrradírt/maszkot, egy vattakorongra csepegtetek egy kicsit a tonikból, majd áttörlöm vele az arcom. Ennek is hasonló az érzete a bőrön, mint az előzőnek. Pár másodpercig csíp, de teljesen kibírható mértékben. Valamennyi illata is van, de egyáltalán nem kellemetlen. 

Tehát ők az én arckarbantartóim! Szívből ajánlom mindegyiket, ha kipróbáljátok írjátok meg, mondjátok el, hogy nektek hogyan használt. Nekem pár nap, talán egy hét kellett, hogy a 3 az 1-ben és a tonik együttes hatását felfedezzem - puhább a bőröm, nem zsíros, és múlnak a pattanások (láthatóan kevesebb van). További információért keressétek fel a Garnier honlapját

Ennyi lennék mára, édeseim! Ha tetszett a poszt, ha nem - kommenteljetek, pipáljatok és gyertek vissza két napon belül! Illetve, ha érdekel titeket több "szabad" poszt, kattintsatok ide!
Kérdezni se felejtsetek el! Bárhova küldhettek nekem kérdéseket, és tudjátok - ez akkor jó és akkor éri meg, ha sokra tudok válaszolni. Minimum tízet szeretnék! Hajrá csajok! :)
Gondolom mindannyian tudjátok, hogy a blog egy rakat közösségi site-on fenn van, ezért most nem is húznám az időt a leírásokkal, csak annyit mondok - kövessetek! ^^


Nézzetek vissza hamar, és mindenkinek jó hétvégét!

Puszi, 
SR Blog.

4 megjegyzés:

  1. Szia:) nekem is megvan a micellás víz és a 3az 1ben arctistító ! Nagyon jók és imádom őket :))

    VálaszTörlés
  2. Hú, de jól jött ez a bejegyzés *-*. Soha nem hittem ezekben a termékekben, az én bőröm nem nagyon szereti őket, a Garnier bőrradírja egy az egyben irritálja. Nekem pedig pont az a kissé zsíros, pattanásos, miteszeres bőrtípusom van. Kicsit utána néztem, és egész sokan vannak jó véleménnyel a termékről, úgyhogy amint lehetőségem lesz rá, megveszem a Pure 3in1-t. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett és segíthettem :)

      Törlés

Kérlek írd le a véleményed kommentben, ha megteszed, nagyon szépen meg fogom köszönni, hogy időt szántál rá! További szép napot! :)